הרשמה

EA: לא יהיו מיקרו-תשלומים בכל המשחקים

EA משנה את דעתה - ומודיעה שלא כל משחקיה העתידיים יכללו תכני DLC ומיקרו-תשלומים

 העתיד נראה לפתע זול יותר: בלייק יורגנסון, המנהל הכלכלי של חברת EA, שחרר לאחרונה הבהרה בנוגע לתוכניות הכלכליות העתידיות של החברה. לפי דבריו החדשים של יורגנסון, החברה אינה מתכוונת לצרף מודל כלכלי של מיקרו תשלומים לכל משחקיה העתידיים - זאת למרות הצהרות קודמות של בכיריה.

מיקרו תשלומים הם תכנים קטנים שניתנים לרכישה בתשלום, ויכולים לספק יתרונות מסויימים במהלך המשחק. כך למשל,המשחק Dead Space 3 כלל אפשרות לרכוש בכסף אמיתי משאבים שיכלו לאפשר לשחקנים להרכיב כלי נשק חזקים במיוחדים כבר בתחילת המשחק. בסופו של דבר, מדובר בדרך יעילה אך גם קצת חזירית בשביל מפיצות משחקים להוציא עוד כספים מהלקוחות שלהם. 

לפני מספר שבועות, אמרו ב-EA כי הם ראו את האור בכל הנוגע למיקרו-תשלומים, ומדבריהם היה ניתן להסיק שלדעתם מדובר במה שיוכל לשפר את מצבה הכלכלי של החברה. אז אמרו בכירי החברה כי כל משחקיהם העתידיים יכללו מיקרו-תשלומים כאלה - לא משנה אם מדובר במשחקים חינמיים לאייפון או במשחקי AAA יקרים לקונסולות המשחק הביתיות.

כעת, נראה שהם חוזרים בהם מההצהרה הזאת. "הצהרתי בעבר שנטמיע מיקרו תשלומים במשחקים שלנו, והקהילה קראה את זה כאילו אמרתי שמדובר בכל המשחקים שלנו. זה ממש לא נכון", הבהיר בלייק. 

ההבהרה לא אומרת שב-EA וויתרו על המיקרו-תשלומים, וסביר להניח שרוב המשחקים הבאים שלהם אכן יכללו כאלה. מצד שני, בלייק גם מבקש מהגיימרים לעשות את ההפרדה בין מיקרו תשלומים לבין שירותי פרימיום, כמו Battlefield Premium. לטענתו של בלייק, המשחקים הסלולריים של החברה אכן יכללו מיקרו תשלומים - בעוד משחקי ההארדקור יכללו יותר שירותי פרימיום, שלטענתו "הם פשוט לא מיקרו-תשלומים".

מיקרו תשלומים או לא - בלייק לא הכחיש שחברה שלו מנסה לגרום לגיימרים להוציא יותר כסף על כל משחק. מדובר בצעד עסקי לגיטימי, שכן EA היא חברה עסקית שמטרתה להרוויח כסף - אבל כזה שאנחנו כגיימרים צריכים קצת להלחץ ממנו. משחקים הם כבר היום עניין די יקר, ונראה שלא רחוק היום בו משחק חדש + כל התוספות יעלה עשרות, ואולי אפילו מאות, שקלים נוספים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:59 07.03.2013 | veismeister veismeister

    דבר אחד בטוח: החלאות האלו מEA בחיים לא יראו ממני אגורה שחוקה!!! אני ממליץ בחום להימנע מלשחק במשחקים שלהם או להוריד אותם פיראטית ובכך להימנע מלהגדיל את הרווחים של הסרטן שהורג את תעשיית הגיימינג! הם כבר עשו מספיק נזק כשהם רצחו חברות משחקים איכותיות כמו bioware (במיחד הסוף של מאס אפקט 3)וmaxis...

  2. 2

    16:59 08.03.2013 | TheHunter159 TheHunter159

    1 ל1
    תחרימו את BF4!

  3. 3

       | פורסם ע"י