הרשמה

ההמשך של Torment קורע את קיקסטארטר

המשך לאחד מהמשחקים האהובים ביותר בכל הזמנים? הקהל של קיקסטארטר כבר קנה

 ההמשך של Torment בדרך: פרוייקט קיקסטארטר שנפתח אתמול ל-Torment: Tides of Numernera הצליח לצבור בתוך יום אחד מעל למיליון וחצי דולרים. מדובר בהמשך למשחק התפקידים האהוב Planescape: Torment, שמפותח על ידי אותם יוצרים, וצפוי לצאת במהלך שנת 2014.

על פי יוצרי הפרוייקט, המשחק שלהם צפוי להיות משחק תפקידים איזומטרי קלאסי, במסורת של המשחקים הישנים. הוא כולל חלק נרחב מצוות הפיתוח המקורי של Planescape: Torment, כולל הכותבים המקוריים, המלחין המקורי ועוד. יש לציין שלא מדובר בהמשך ישיר למשחק הוותיק, אלא בהמשך רוחני, שככל הנראה יתבסס על אותם רעיונות ואותן מערכות משחקיות.

במקור, ביקשו מפתחי המשחק להגיע ל-900,000 דולרים דרך קיקסטארטר - יעד שהם עברו תוך שעות ספורות. כעת סכום התרומות כבר חצה את קו מיליון וחצי הדולרים - ויש עוד כמעט חודש שלם עד שהמימון יסתיים. בנוסף, הבטיחו יזמי Torment שהם ימשיכו לגייס כספים באופן עצמאי, ולא יסתפקו רק בכספי ההמון בקיקסטארטר.

 

מי שמעוניין להבטיח לעצמו עותק של ה-Torment הבא, יוכל להשקיע בפרוייקט 25 דולרים כדי לקבל גירסה דיגיטלית של המשחק, שתצא ל-Windows, Mac OS ולינוקס. גירסה פיזית תעלה 65 דולרים - ומי שירצה להשקיע יותר יוכל להגיע עד לסכומים של 10,000 דולרים, שיקנו לו הזמנה למסיבת ההשקה המיוחדת פלוס שלל בונוסים נוספים.

יהיה מעניי ןלראות כיצד ייצא ההמשך של Torment, וכיצד הוא יצליח להתמודד עם שלל הפרוייקטים הדומים שנוצרו בקיקסטארטר בחודשים האחרונים כגון Project Eternity, שמנסים גם הם להחיות את ז'אנר משחקי התפקידים האיזומטריים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י