הרשמה

האם קונסולת ה- Wii U נפרצה רשמית?

קבוצת WiiKey טוענת שהצליחה לפרוץ את הגנות הקונסולה ולהפעיל עליה משחקים באופן לא חוקי

מאז דור ה-16 ביט, עדיין לא קמה הקונסולה שהצליחה להישאר נקיה מפיראטים לאורך כל תוחלת החיים שלה- והיום, עושה רושם שגם הדור הבא של הקונסולות לא יהיה שונה. הקונסולה החדשה של חברת נינטנדו נפרצה ע''י קבוצת Wiikey Group, שעובדת על פריצת הקונסולה עוד מיום הגעתה לשוק לפני קצת כ-חצי שנה. לפי אתר הקבוצה, בקרוב כל משתמש יוכל לשחק במשחקים צרובים על ה-Wii U או להריץ על הקונסולה תוכנות לא מאושרת כמו אמולטורים למשחקים ישנים או משחקים "ביתיים". בנינטנדו מתעקשים שמערכת ההגנה נגד פיראטיות עדיין שומרת על האבטחה של המכשיר, כך שלא באמת נדע מי צודק עד שנראה הוכחות מוצקות.

קבוצת WiiKey טוענת שבעזרת אימולטור מיוחד הנקרא WiikeyU וכונן  USB, תוכלו להריץ תוכן לא מאושר על ה- Wii U שלכם. עם זאת, לא סיפקו ראיות או כל הוכחה המאשרת את הטענה שלהם.

Nintendo הגיבה לטענות ומסרה כי "אמצעי ההגנה שלנו ישארו ללא שום שינוי, אנו מודעים לכך שקבוצה מסויימת טוענת שפגעו במערכת האבטחה של ה-Wii U , אבל אין לנו שם אינדיקציה לכך שמשחקים לא חוקיים הופעלו על הקונסולה שלנו. נינטנדו תמשיך לפקח אחר אבטחת מוצריה ותשתמש בטכנולוגיה חדשנית על מנת לחסום כל פגם במערכת, וכמובן נפתח בצעדים משפטיים כדי למנוע כל סוג של פיראטיות".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:47 01.05.2013 | ShockMan ShockMan

    אני מקווה מאד שיצליחו לפרוץ כל קונסולה אי פעם

  2. 2

       | פורסם ע"י