הרשמה

InFamous: Second Son – פרטים חדשים נחשפו

במקום חשמל – עשן וכדורי אש

מגזין Gameinformer לחודש יוני, שפרטיו כבר שוחררו במדיה דיגיטלית והופצו ברשת, מעלים מספר עובדות חדשות על הכותר הבא בסדרת Infamous, שצפוי לצאת ל- PlayStation 4.

Infamous: Second Son ימשיך את אירועי הראשון והשני בסדרה, ומביא אותנו לעיר חדשה עם דמות חדשה. אתם משחקים את דסלין, בן 24, אינדיאני-אמריקאי, מהעיר סיאטל. דסלין מתואר בתור טיפוס אומנותי, אנטי ממסדי עם אהבה לא קטנה לציורי גרפיטי. בניגוד לגיבור מהמשחקים הקודמים, הכוחות של דסלין נותנים לו שליטה באש במקום בחשמל.

העלילה מתחילה בעיר סיאטל בעתיד הלא כל כך רחוק בו מדינת ארה"ב מרושתת במצלמות, על מנת לפקח על הציבור בעין בוחנת. כדי להוסיף לעתיד הלא ורוד במיוחד, כל המאמצים האלה נעשים על מנת לצוד "ביו-טרוריסטים". אותם "ביו-טרוריסטים" הם כמו קול מגראת', דמות הגיבור בשני המשחקים הראשונים, ניצודים על ידי ה-D.U.P.(שבתרגום חופשי אומר החברה להגנה מאוחדת), במטרה לשמור על הסדר והשקט במדינה. דסלין, הגיבור החדש, שלנו מנסה להציל חבורת אנשים מאוטובוס בוער ובתיזמון נוח להפליא מגלה שהוא יכול להשתגר ממקום למקום. חיילי ה-D.U.P מזהים אותו, מתייגים אותו בתור "ביו-טרוריסט" ויוצאים לעצור אותו. עכשיו דסלין צריך להילחם על חייב ולברוח מאותם חיילי D.U.P. כשכוחותיו מתגלים אליו הוא גם לומד שניכן ביכולת לשלוט בעשן, ובניגוד לקול, הוא דווקא מתרגש לדעת עד כמה רחוק הוא יכול להגיע עם הכוחות שלו ומאמץ אותם.

הכוחות החדשים שלו כוללים: יריית כדורי עשן, כדורי אש, התקפות מלמעלה, עננת עשן למיסוך וכמובן את ההתפרצות קדימה. דסלין יכול גם להתגנב בתור תעלות אוויר ולחדש את כוחותיו בעזרת ארובות שנמצאות ברחבי העיר ואפילו עם גז מדמיע. נאמר שבמהלך המשחק דסלין יקבל כוחות חדשים השונים מהכוחות איתם הוא מתחיל ושיהיה ניתן לשלב בין שני סוגי הלוחמה כדי לגוון את המשחקיות. גם כשהכל נראה אבוד, דסלין תמיד יוכל להסתמך על שתי ידיו כדי להיחלץ ממצבים בעיתיים.

במהלך המשחק דסלין יצטרך לפשוט לבסיסי D.U.P עויינים. נאמר שהדרך העדיפה ביותר היא לחבל במערכת האזעקות של הבסיסים כדי לא לעורר את חשדם של החיילים הנמצאים. עוד נאמר שלחלק מחיילי ה-D.U.P יהיו כוחות על טבעיים כמו של דסלין אבל Sucker Punch, מפתחי המשחק, לא מוכנים להרחיב על כך יותר מדי בשלב הזה.

Infamous: Second Son, ישחורר לקונסולת הדור הבא של Sony, אך עדיין אין לו תאריך הפצה. נקווה שנוכל לשמוע על המשחק עוד בקרוב בכנס ה-E3 שייערך ביוני.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י