הרשמה

מעל שתי מיליון הצבעות ב-Steam Greenlight

Valve מביעה עניין להרחיב את חלקם של משחקי האינדי ב-Steam.

חברת Valve מסרה כי נרשמו מעל שתי מיליון הצבעות במערכת ה-Steam Greenlight, פלטפורמה בלעדית למפתחים עצמאיים ("אינדי") דרכה הם יכולים להציג את יצירותיהם והמשתמשים בוחרים אילו מהמשחקים יכנסו באופן רשמי לחנות הוירטואלית Steam.

לאור הנתונים החיוביים, ב-Valve מחפשים כיצד לשפר את מערכת ה-Steam Greenlight. לדוגמה, להכניס לחנות מספר גדול יותר של משחקי אינדי. כרגע החנות מסוגלת לארח מספר מוגבל מאוד של משחקי אינדי לאור הגבלות טכניות אותן Valve רוצה לפתור. רעיון נוסף שנזרק לאוויר הוא לאפשר למשתמשים להוריד דמואים של משחקי אינדי שנמצאים בשלב ההצבעה.

בין אם Valve באמת תעשה משהו בנידון ובין אם לא, במעשיה עד כה היא כבר קידמה באופן משמעותי את תעשיית המשחקים העצמאיים. תודה Valve!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:40 13.05.2013 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    כתבה מעניינת תודה, וכן זה מעוד מעניין מה ש valve עשתה, רק שתוציא כבר את half life episode 3...

  2. 2

    17:25 13.05.2013 | WarFox89 WarFox89

    ל-VALVE יש גם הרבה צדדים אפלים. אל תעלו אותם לרמת קדושה.

  3. 3

    20:15 13.05.2013 | yurikotlvch yurikotlvch

    הם עושים את רוע הנדרש בשביל הטוב הכללי, לפחות בשבילי אם לא היה סטים לא היתי קונה מחשב בכלל אם המחרים הנוכחים אחרי מס ו מס בארץ.All hall Valve % Blizzard so say we all

  4. 4

    20:42 13.05.2013 | WarFox89 WarFox89

    ל-3, תחשוב שנית. במקום PRE ORDER הם עשו עכשיו שיטה חדשה שנקראת Early Access , זה נותן לך לשחק במשחק שהוא אלפה או בטא (שזה בפני עצמו אמור להיות חינמי) ואתה גם נדפק עם משחק שאולי לא תרצה בעתיד או לפני שהוא בכלל יצא לשוק קי הם לא מזכים על זה - וכל זה כיסוי תחת וכיס ענקי שלהם - בעצם שולל ממך את האפשרות לבטל קניה של משהו שלא יצא בכלל וזה כבר נוגד את החוק להגנת הצרכן. אז זה גם רוע לטובת הכלל ? לא נראה לי.

  5. 5

       | פורסם ע"י