הרשמה

"משחקי וידאו – הסרט" קיבל מימון

סרט דוקומנטרי על משחקים צבר 60 אלף דולר בקיקסטארטר.

ג'רמי סניד, במאי קולנוע טקסני וגיימר חובב מהאולפן Mediajuice, הצליח לצבור 60,000 דולר הדרושים לו כדי להשלים את הפרוייקט החדש שלו, Video Games – The Movie, בעזרתם של האנשים הטובים בקיקסטארטר שהחליטו לפתוח למענו את הארנק.

Video Games – The Movie הוא סרט דוקומנטרי על משחקים שמטרתו להציג לצופים את עולם הגיימינג. לטענתו של סניד, גיימרים הם "קבוצה שאינה מובנת על-ידי אנשים מחוצה לה וסובלת מקונספציות שגויות". הסרט ינסה להציג רבדים שונים על משחקים והתעשייה בכלל כגון אומנות במשחקים, סטריאוטיפים שדבקו בתחום והאם יש קשר בין אלימות וירטואלית לאלימות בעולם אמיתי. חלקים מהסרט צולמו באירועים חשובים בתחום כמו תערוכת E3 וכנס Comic-Con, וחברות שונות כמו Gearbox Software ו-Epic Games הסכימו גם הן לשתף פעולה עם הפרוייקט של סניד.

מאחר והסרט כבר צולם, המימון מקיקסטארטר ישמש כדי לכסות את עלויות הפוסט-הפקה של הפרוייקט, כולל עריכה, הלחנת מוזיקה מקורית ותוספות גרפיות. למרות ש- Video Games – The Movieהגיע ליעד המימון העיקרי שלו, נשארו עוד 19 יום עד לסוף קמפיין התרומות בקיקסטארטר. במהלך הזמן שנותר, ינסה הסרט להגיע ליעדים החדשים שקבע לעצמו – אם יצבור 80,000 דולר, ישמש הכסף להשכרת שירותיו של סלב ידוע שיתרום קולו לסרט, בעוד ב-100,000 דולר יקנה זכויות להשתמש בשירים מוכרים.

נכון לרגע כתיבת שורות אלה, הסכום שהצטבר בפרוייקט המימון בקיקסטארטר עומד על 76,751 דולר. מרגישים נדיבים? עוד לא מאוחר מדי לתרום את חלקכם, אלא אם אתם מזדהים עם שלדון קופר מ"המפץ הגדול", שכנראה לעולם לא יתרום סנט מכספו להפקה עם השחקן Will Wheaton.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:36 02.06.2013 | TheForumTroll TheForumTroll

    מעניין מה יקרה אם יעשו על הסרט הזה משחק וידאו..

  2. 2

       | פורסם ע"י