הרשמה

Square Enix הכריזה על Deus Ex: The Fall

משחק למובייל שנלקח באותה רצינות של משחקי המחשב

אחרי הטיזר של אתמול ושבוע לפני E3, בחרה Square-Enix לחשוף את ההזדמנות הבאה שלנו להכנס למגפיו של סוכן משודרג במיטב הנאנו-טכנולוגיה ולצאת להציל את האנושות ב-Deus Ex: The Fall. המשחק החדש מתוכן לצאת לפלטפורמות המובייל – סמארטפונים וטאבלטים, אך יקבל את "אותה תשומת הלב" שהיה מקבל משחק בסדרה למחשב או לקונסולות הדור הבא.

בשנת 2000 פגשנו לראשונה את סדרת Deus Ex, סדרת משחקי סייברפאנק עתידניים בהם סוכנים משודרגים ביונית מנהלים מלחמות צללים המשפיעות על גורל האנושות הלא-מודעת. דאוס אקס פרץ דרך ואפשר לשחקנים לפתור כל אתגר במספר דרכים שונות- פריצה בסגנון סרט פעולה, התגנבות בצללים או תמרון מערכות אלקטרוניות מילאו את עולם המשחק החי ובשביל משחק משנת 2000 המגוון היה כמעט חסר תקדים. המשחקיות החדשנית והעלילה הסוחפת והעמוקה הניבו תגובות וביקורות חיוביות ברחבי העולם והפכו את Deus Ex לאחד מהמשחקים המוערכים של העשורים האחרונים.

מאז חזרנו לעולם האפל והאלים של דאוס אקס פעמיים עם Invisible War משחק ההמשך ו-Human Revolution שתאר את השנים שקדמו לעלילת המשחק המקורי. שני המשחקים זכו לביקורות חיוביות מאוד והרחיבו את קהל חובבי הסדרה, אם כי לא ממש הצליחו לשחזר את ההילה האגדית שנוצרה סביב המשחק המקורי פורץ הדרך. כעת, הגיע תורו של The Fall להרשים אותנו – או לפחות לנסות.

סוכן חדש, סיפור ישן

המשחק החדש מבוסס בחלקו על The Icarus Effect, ספר מדע בדיוני הנכתב בהשראת המשחקים הקודמים בסדרה. הוא מתרחש ב-2027 בעתיד בו שדרוגים ביוניים לבני אדם הם עניין שבשגרה- עיניים הרואות בחשיכה, רגליים המסוגלות לזנק מטרים רבים באוויר או עור קשיח החסין ללהבים הם מציאות זמינה למי שיש לו המשאבים והמוטיבציה. הרצון חשוב במיוחד מכיוון שבעולם של דאוס אקס, בני אדם משודרגים זקוקים למנות קבועות של סם שבלעדיו יפסיקו לתפקד ויגוועו.

במשחק החדש נפגוש את בן סקסון, סוכן ושכיר חרב לשעבר הנבגד על ידי מעסיקו ויוצא למסע שמטרתו גילוי האמת מאחורי הארגון הצבאי שבגד בו והסוד מאחורי התרופה שמחזיקה את בני האדם המשודרגים בחיים- מסע שידרוש ממנו שימוש בכל גרם של יכולת וכמובן גם הטמעת שדרוגים נוספים לאורך הדרך. לדברי המפתחים אנו יכולים לצפות לכל טווח המשחקיות שלמדנו לאהוב בסדרה- פעולה, התגנבות, פריצה והאקינג, וכמובן עלילה המשלבת את החלטות השחקן בהתפתחותה.

תהיה נפילה?

לצערם הרב של שחקני ה-PC שנשארו נאמנים לסדרה לאורך השנים, הודיעה Square Enix שהמשחק החדש מיועד לסלולרים החכמים ולטאבלטים בלבד. קראתם נכון- Deux Ex: The Fall לא יברך בנוכחותו את מסכינו הביתיים למרות היותו משחק מושקע עם קשר עלילתי לעולם דאוס אקס, ואנו נאלץ לשלוט בסוכן הביוני שלנו בעזרת מסכי המגע וכפתורי המובייל.

בראיון שהעניק בחשיפה המשחק אמר מנהל חטיבת המובייל של החברה "אנו מעניקים (לפיתוח למובייל) אותה תשומת לב שכותרים (למחשב) מקבלים. Deus Ex: The Fall יהווה עדות למחויבות שלנו לבידור ברמה גבוהה". אנו יכולים רק לקוות שהמשחק שיושק בקיץ יעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהציבו קודמיו ולא יהפוך את Deus Ex לשם נרדף לרדיפת בצע המזיקה למותג- לשמחתנו הוא יושק בעלות צנועה של כ-30 שקלים בחנויות הסלולריות, מחיר שמבטיח שניתן לו לכל הפחות הזדמנות להרשים אותנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:15 07.06.2013 | R@ZoR R@ZoR

    גועל נפש.

  2. 2

    17:30 07.06.2013 | gmonster gmonster

    משחקים של סקוואראניקס לשוק המובייל מאוד יקרים ואני מאמין שזה יהיה יקר....מאוד יקר!!!

  3. 3

       | פורסם ע"י