הרשמה

E3: סיכום מסיבת העיתונאים של EA

Battlefront III, Dragon Age Inquisition, Mirror's Edge 2 ועוד

EA שוב הביאה לנו מסיבת עיתונאית נוצצת וגרנדיוזית עם כל המשחקים שציפינו לראות, כולל Battlefront III שהיה עד עכשיו בסימן שאלה (מאז הנפילה של LucasArts). המשחק הראשון שהוצג הוא Garden Warfare, כותר מפתיע המבוסס על Plants Vs Zombies ומשלב בין סגנון ה-Tower Defense המוכר מהמשחק המקורי ליריות מגוף שלישי. המשחק הקבוצתי ייתן לנו לשחק בתפקידים כמו ה- PeaShooter שהוא החייל הרגלי הפשוט, צמח טורף שיתפקד בתור טנק\נזק מטווח קרוב ואפילו צמח מרפא שיעזור לחיילים בקרב. מבחינה גרפית, המשחק נראה טוב אך לא כמו המשחקים האחרים שהוצגו. עוד הוזכר בקצרה ש- Peggle 2 יגיע אלינו עד סוף השנה.

המשחק הבא שהוצג הוא TitanFall, משחק היריות החדש של Respawn הכולל קרבות עם ונגד רובוטים ענקיים. מאחר וכבר ראינו משחקיות ראשונה של Titanfall במסיבה של מיקרוסופט, כאן הראו בעיקר קטעי "מאחורי הקלעים" וסיפרו על פיתוח משחק עם רובוטים שירגישו לא רק עוצמתיים אלא מהירים.

EA דיברו רבות על שני המנועים החדשים שיפעילו את כל המשחקים שלהם בעתיד – Frostbite 3 למשחקי האקשן ו- Ignite למשחקי הספורט.

ההכרזה המלהיבה הראשונה הגיעה כשחשפו את Battlefront III, משחק שעתידו לא היה ברור בחודשים האחרונים ולאורך כל פיתוחו. לא הראו משחקיות מהכותר החדש\מחודש אבל אין ספק שמנוע ה- Frostbite 3 יעשה חסד עם הקרבות האפיים של Star Wars, ואנחנו מחכים בקוצר רוח לשמוע עליו עוד.

סדרת המירוצים הוותיקה ביותר בתעשיה חוזרת עם NFS Pursuit. ה- Need for Speed החדש יתרחש בעולם פתוח, ינציח את המאבק בין השוטרים לפושעים וישלב באופן טבעי בין שחקן יחיד ומשחק מרובה משתתפים. בעזרת טאבלט, נוכל להשתתף במשחק ממבט עילי ולעזור לשוטרים לתפוס את ה"בחורים הרעים".

סדרת התפקידים המוכרת Dragon Age חוזרת עם Inquisition – משחק תפקידים חדש שנראה אפל יותר מהמשחקים הקודמים. לא ראינו משחקיות אבל אנחנו יכולים רק לקוות שהוא יהיה יותר טוב מהמשחק השני בסדרה. המשחק יגיע אלינו בסתיו 2014.

אחרי כל האקשן הזה, EA עברו לסדרת משחקי הספורט המפורסמת שלהם, עם הרביעיה הפותחת: NBA Live 14, Madden NFL 25, Fifa 14 ו- UFC. משחקים אלה יתהדרו במנוע Ignite החדש שנועד לדמות טוב יותר את הגוף האנושי ביחד עם יכולותיו, מגבלותיו ואפילו איך רגשות השחקן משפיעים על הביצועים שלו. בהצגת כל המשחקים ראינו מוטיב מרכזי, כשהשאיפה היא לתת חוויה מציאותית יותר בכל אחד מהמשחקים. ב- NBA Live שיפרו את תנועת הכדור ו"הפרידו" אותו מהיד של השחקן כך שגם תנועת הכדרור חייבת להיות מחושבת מצד השחקן, וזה כמובן יהפוך אותה למציאותית בהרבה. Fifa 2014 ישימו דגש רב על תנועה חלקה ומציאותית של השחקן המורכבת מהרבה יותר חישובים ופיזיקה אמיתית מהמשחקים הקודמים. Fifa, אגב, יגיע אלינו בסתיו ל- Xbox One ו- PS4 – כנראה בתור כותר השקה.

היה Battlefield 4 – הסבירו על ה- Commander Mode, מצב בו נוכל לשלוט על הקרב ממעוף הציפור, לאסוף מודיעין על האויב, לזמן מתקפות ארטילריה ולנהל את הכוחות הנמצאים בשדה הקרב. במצב זה נוכל לשחק לא רק על הקונסולה או המחשב אלא על גם על טאבלטים. בנוסף, עשו הדגמה מרשימה למדי של מצב מרובה-המשתתפים המאפשר, לראשונה בקונסולה, משחק של 64 שחקנים (כן, עמדו 64 שחקנים על הבמה). הקרב בהדגמה היה מורכב מקרבות אוויר, ים ויבשה ומנוע ה- Frostbite 3 הראה את כוחו עם מראים מרהיבים של קריסת בניין, פיצוצים מרהיבים ואפקטים מציאותיים של מים.

את ההכרזה הכי צפויה EA שמרה לסוף – Mirror's Edge 2. משחק האקשן\פארקור מגוף ראשון יחזור אלינו ועם מנוע ה- Frostbite 3 הוא נראה יפה וחלק מתמיד. סרטון המשחקיות החזיר אותנו לעולם העתידני והצבעוני והראה לנו בעיקר את הקרבות ופחות קטעי ריצה ופארקור.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:00 11.06.2013 | MilkoMaN MilkoMaN

    וואו! הכל נראה מטורף! מחכה כבר לBF4 ול-ME2

  2. 2

       | פורסם ע"י