הרשמה

Final Fantasy XV נחשף, האם יעמוד במוניטין?

יגיע ל- Xbox One ו- PlayStation 4

במהלך מסיבת העיתונאים של סוני אמש, הכריזה חברת Square-Enix על שחרורו של Final Fantasy XV לקונסולת הפלייסטיישן 4 במהלך 2014 – ולאחר מכן אשרו גם שהמשחק יגיע ל- Xbox One ולא יהיה בלעדי לסוני. למי שלא מבין על מה המהומה, סדרת משחקי התפקידים הזו עיצבה לאורך שני עשורים את סוגת ה-JRPG, או משחקי התפקידים היפניים, והתאפיינה בעיצוב אומנותי שנע בין אנימה יפנית להדמיות מחשב מערביות, פסי קול מרהיבים ומולחנים על ידי מוסיקאים בעלי שם, כמה בסיסי משחקיות ייחודיים במשחקי הסדרה השונים ובהשקעה כמעט פאנאטית בעלילה ובפרטים הקטנים.

בתקופת קונסולת הפלייסטיישן הראשונה לדוגמה, Final Fantasy VII נחשב ל"משחק שמכר את הקונסולה", עם כ-10 מיליון עותקים בשוק וממוצע ביקורות אסטרונומי של 93 ברחבי העולם- נתונים שהיום אולי נראים מרשימים אבל בתקופה ההיא, כשמכירות המשחקים ותפוצת הקונסולות היו נמוכות יותר ומבקרי המשחקים קשוחים יותר, היו אף נדירים יותר. כראוי למשחק שבילה בפיתוח שלוש שנים, מחזור ארוך במיוחד למשחקים בשנות התשעים, כל פרט ביצירה הזו היה מוקפד ואפילו דיסקים של פס הקול של FF7 נמכרו בכמויות, הישג נדיר נוסף. מספיק לראות את קטעי המעבר של FF7 מלפני 16 שנה כדי להבין כמה מתקדם היה המשחק לזמנו. 

את הפרטים המלאים לגבי FFXV נקבל ככל הנראה היום בערב במסיבת העיתונאים של Square-Enix, אך כבר עכשיו שוחרר קדימון מפתה שגורם לנו לחשוב שהסדרה לוקחת טוויסט לכיוון משחקיות הפעולה- בסרטון נראים קרבות זריזים ותגובתיים, ללא הפסקות במשחק או מעברים בין מסך הקרב למסך הניווט כמו שרבים ממשחקי הסדרה הציגו. מיותר לציין שכראוי ל-Squeenix, אנימציית הסרטונים והמעברונים נראית מדהים, וקשה לנו לחכות להדגמות המשחקיות כדי לראות אם הסטנדרט הגבוה של סקוור יישמר גם במשחק הבא בסדרה.

סרטון החשיפה ממסיבת העיתונאים של סוני:

סרטון משחקיות ראשון:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י