הרשמה

E3: סיכום אירוע Nintendo Direct

כוכבים חדשים וישנים ינסו להפיח חיים חדשים בקונסולה המדשדשת

בתור קונסולה שמתיימרת לפנות אל "הגיימרים האמיתיים", ה- Wii U לא ממש סיפקה את הסחורה מאז שהגיעה לשוק ואפילו הגיבורים האלמותיים ומשחקי הכותרת של נינטנדו לא ממש הראו את פניהם ב- Wii U וב- 3DS – עד עכשיו.

נינטנדו הכריזה אתמול על מגוון משחקים חדשים מהכותרים האהובים עלינו ואפילו הצליחה להפתיע אותנו עם קאמבק של הקוף האהוב עלינו. אז מה היה לנו ב- Nintendo Direct של E3?

התוכנית התחילה עם המשחקים המוכרים יותר ולא הסגירה את הכותרים המעניינים יותר שעתידים לבוא. הראו לנו טריילרים ל- Wii Party U, Pokemon X&Y ולגרסה המחודשת של Legend of Zelda: The Wind Waker, שיגיע ברזולוציית 1080p עם גרפיקה יפה יותר ואפילו כמה חידושים לממשק ולתקשורת בין שחקנים.

כדי לפנות קצת יותר טוב אל לבם של שחקני ההארדקור, נינטנדו הכריזו על משחקי AAA  שלא יפסחו על ה- Wii U: Watch Dogs, Batman: Arkham Origins, Assassin's Creed IV: Black Flag ו- Deux Ex: Human Revolution Director's Cut.

ל- 3DS הכריזו על מספר משחקים כולל Scribblenauts Unmasked שמוסיף למשחק המצליח את דמויות DC Comics ו- Batman: Black Gate, משחק אקשן-פלטפורמה שמזכיר לנו את המשחקי Beat 'em Up של פעם רק עם גרפיקה תלת מימדית מרשימה.

בשלב הזה כבר התחלנו להתרשם מהמאמץ של נינטנדו לתת חיים מחודשים לקונסולה המדשדשת, ואז הגיעו המשחקים הבלעדיים.

כן, עוד מריו! Super Mario 3D World יגיע ל- Wii U בסוף השנה ויכלול תמיכה של עד ארבעה שחקנים במצבים תחרותיים או משותפים. למרות שלא חסרים משחקי מריו, על האחד הזה כדאי לשים את העין.

עדיין חסר לכם מריו? Mario Kart 8 הוכרז ל- Wii U והוא נראה כיפי בטירוף. החידוש העיקרי שנחשף בינתיים הוא כוח כבידה "גמיש" שיאפשר לנו לנסוע גם על קירות או על התקרה כשהתהום נמצאת ממש מתחתינו (או שזה מעלינו?).

עד עכשיו הרגשנו שנינטנדו לא באמת הצליחו למצות את אפשרויות המשחק עם בקר הטאבלט הייחודי ועכשיו מגיע משחק שמתיימר לעשות בדיוק את זה – The Wonderful 101.

הבטחנו לכם גיבור וותיק שעושה קאמבר, לא? אז הנה, קבלו את Donkey Kong Country: Tropical Freeze, שיגיע ל- Wii U ויביא איתו את הטירוף הצבעוני שגדלנו עליו אל הדור הבא.

כמו שראיתם, לנינטנדו אין הרבה משחקים "רציניים", וכשאנחנו אומרים "רציניים" אנחנו מתכוונים לכאלה שכוללים אקשן ואלימות. ובכל זאת, יש שלושה משחקים בדיוק מהסוג הזה ושלושתם הצליחו לסקרן אותנו לא פחות מ- Killzone Shadow Fall, RYSE והענקיים האחרים:

X – Monolith הוא משחק אקשן בלי צבעוניות ודמויות חמודות אבל מה שכן יש לו בשפע זה רובוטי קרב ענקיים ומפלצות עוד יותר ענקיות במשהו שנראה כמו שילוב בין Gandam ל- Monster Hunter.

למרות הזעם ברשת, שום דבר לא עזר להפוך את Bayonetta 2 לכותר לא-בלעדי עבור נינטנדו והמשחק החדש שואף להיות אפילו מורכב יותר, מהיר יותר וכמובן – אלים יותר. בנוסף, נוכל לשחק עם עוד שחקן במצב קואופרטיבי – פונקציה שבדרך כלל לא תמצאו במשחקי אקשן מהסוג הזה.

ואחרי כל הטוב הזה נשאר רק לטפל בדובדבן שבקצפת – המשחק שכולם חיכו לו מאז הכרזת ה- Wii U – Super Smash Bros U! המשחק החדש יכלול את כל הכוכבים מהמשחקים הקודמים עם התוספת המעניינת של MegaMan. 

אין ספק שנינטנדו סיפקו לנו כמה וכמה סיבות טובות לרכוש Wii U, אבל האם הקונסולה תצליח להשאיר את הראש מעל המים אחרי שיגיעו כותרי הענק של הדור הבא? ספרו לנו בתגובות מה אתם חושבים על ההכרזות החדשות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:07 13.06.2013 | amir1969 amir1969

    סרטונים ערוכים טוב..לא תמיד באמת משקפים את מה שיש במשחק

  2. 2

       | פורסם ע"י