הרשמה

מבזק עדכון שבועי

שבוע גדוש באירועים עבר עלינו, אז מה חדש?

E3 – תערוכת ה- E3 השנה היתה שווה במיוחד עם שורה ארוכה של משחקים לקונסולות הדור הבא- Xbox One ו- PlayStation 4. אם עדיין לא התעדכנתם על האירועים ומסיבות העיתונאים, "חדר המצב" שלנו ייתן לכם את כל המידע שאתם צריכים – סיכומים מלאים ומפורטים של מסיבות העיתונאים, רשימת משחקים מלאה לפי קונסולות וכל הסיפורים החמים בין לבין – כמו השקת ה- Xbox One בנובמבר רק במספר מצומצם של מדינות (לא כולל ישראל, כמובן).

שרתי משחק – נפתחו שרתים ל- CS 1.6,  CS:GO, Team Fortress 2 ו- Battlefield, וזאת רק ההתחלה! צפו לעוד שרתים שיכנסו לתמונה לקראת החופש הגדול. לשרתי CS 1.6 הוספנו אנטי-צ'יט חדש שיגיע בקרוב גם לשרתי TF2 ו- CS:GO.

הקרנת "האויב בתוכנו: סטארטרק" וחלוקת Xbox 360 – נדמה כאילו עבר נצח אבל רק שבוע שעבר התכנסנו בקולנוע "רב חן" בת"א עם עשרות הזוכים שקיבלו מאיתנו כרטיס זוגי לבכורה החגיגית של "האויב בתוכנו: סטארטרק" ואורח כבוד אחד - תומר רוזן שיצא עם יותר מכרטיס לסרט, ולקח הביתה קונסולת Xbox 360 + Kinect אחרי שזכה בפרס הגדול בפעילות הפייסבוק שלנו.

פעילויות בקהילות ובפייסבוק – כרגע רצה פעילות בקהילת CS 1.6 בה תצטרכו לזהות את המפה על פי תמונה מטושטשת. לא רק שתוכלו להפגין את הידע שלכם במפות של Counter Strike, אלא תוכלו אפילו לזכות במשחק חדש לאוסף – Portal 2 המעולה. צפו לעוד פעילויות נושאות פרסים בפורומים ובעמוד הפייסבוק שלנו בזמן הקרוב ולאורך כל החופש הגדול!

אז זה הכל לשבוע הזה. שחקו, תתעדכנו, תתחברו – והעיקר תהנו! נתראה בעדכון הבא...

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:19 16.06.2013 | shahaf17 shahaf17

    כל הכבוד לכם וברכות לזוכים! :)

  2. 2

       | פורסם ע"י