הרשמה

מכת גניבות ב-E3

בין השלל – לפטופ, זוג אייפדים וקונסולת Vita.

הצד האפל של E3? מתברר כי במהלך הימים האחרונים גורמים חמדניים ניצלו את ההמולה של התערוכה כדי לגנוב ציוד יקר ערך ממבקרים תמימים. לא מדובר במקרה בודד אלא במכת גניבות שעשתה נזק כספי לכמה גופים, והסיפור נחשף רק בסופ"ש לאחר שהכנס הסתיים רשמית.

הנזק הגדול ביותר נעשה ל-Vlambeer, חברת אינדי שפיתחה את המשחק Ridiculous Fishing. מנציגי החברה שביקרו בכנס נגנב תיק הכולל בתוכו שלל רב – קינדל, לפטופ, זוג אייפדים וקונסולת Vita עם ערכת הפיתוח שלה. ב-Vlambeer שלחו מסר מרגיע שאומר כי למרות שהגניבה היא "כאב ראש גדול" מבחינתם, כל החומרים שהיו על המכשירים הגנובים מגובים במשרדים שלהם.

עוד גוף שנפגע ממכת הגניבות שפקדה את E3 הוא אתר פוליגון, שנציגיו הגיעו במטרה לסקר את האירוע. מכתבי פוליגון נגנב ציוד צילום רב-ערך. יש לציין כי חלק מהגניבות לא התרחשו במתחם הכנס עצמו אלא במלון סמוך בו לנו המבקרים.

ה-ESA (או ה- Entertainment Software Association), הגוף שמארגן את כנס E3 כל שנה, אישר כי "התקבלו כמה דיווחים על גניבות" ונקט בכמה צעדים בניסיון להילחם בתופעה, ביניהם פרסום אזהרה למבקרים לשמור על ציודם פן ייגנב והידוק האבטחה ע"י בדיקת תעודות זהות. נקווה שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם בשנה הבאה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:56 16.06.2013 | WarFox89 WarFox89

    עדיף היו גונבים משהו באמת מעניין כמו BUILD של BF4 :)

  2. 2

       | פורסם ע"י