הרשמה

גיימסטופ: "אל תספידו עדיין את ה-Wii-U"

רשת חנויות המשחקים הפופולארית מביעה אמון בנינטנדו

אמנם הקונסולה הניידת של נינטנדו, ה-Wii-U, מדשדשת כרגע במכירות, אבל בחנות המשחקים GameStop מאמינים שהמצב הולך להשתנות בקרוב מאוד. "עוד אל תספידו את ה-Wii-U", הכריז לא פחות מאשר טוני ברטל, הנשיא והעומד בראשה של GameStop.

כאשר ברטל נשאל מהיכן נובע הביטחון שלו בעתיד ה-Wii-U, טען כי השקתם של כותרים מסדרות הדגל של נינטנדו לקונסולה הניידת, דוגמת Super Mario ו-Donkey Kong, עתידים לעורר עניין אצל הצרכנים. "בנוסף", אמר ברטל, "הם [נינטנדו] ישיקו משחקים נוספים מאוחר יותר השנה, אז אנו מצפים להתעניינות רבה מצד הקונים בתקופת החגים". אולי צריך להזכיר לברטל ש"עונת החגים" תגיע רק עוד 4-5 חודשים, ושהבעיה במכירות של נינטנדו נובעת בחלק גדול מהעובדה שלאנשים נמאס לראות את אותה סדרת מותגים מתמחזרת שוב ושוב בלי זכיונות חדשים ומשחקים "בוגרים" יותר.

ימים אחדים לפני ההצהרה של ברטל, נשיא נינטנדו - סאטורו איוואטה, התייחס גם הוא למצב המכירות העגום של ה-Wii-U והצביע על האשם – גישת שיווק "אדישה" מדי. "זאת אשמתנו", אמר איוואטה, "היינו אדישים מדי בניסיונות השיווק, לכן הצרכנים היום אינם מבינים מה כל כך טוב וייחודי ב-Wii-U"

האם ה-Wii-U באמת תפתיע את כולנו, או שהאדונים הנכבדים ברטל ואיוואטה רק אומרים בקול רם את מה שעוזר להם להירדם בלילה? שתפו איתנו את מחשבותיכם בתגובות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:08 23.06.2013 | meathook meathook

    היוצרים של Armikrog הודיעו עכשיו בקמפיין בקיקסטארטר שלהם שהם רוצים לפתח בנוסף לגרסאות הPC/MAC/LINUX גם גרסה ל Wii-U.
    עזרו להם לפני שיהיה מאוחר מדי, הקמפיין מסתיים ביום חמישי הזה.
    http://www.kickstarter.com/projects/1949537745/armikrog

  2. 2

       | פורסם ע"י