הרשמה

טריילר חדש ל- Diablo III

Blizzard מציגה את היכולות החדשות של גרסאת הקונסולות

במהלך החודש האחרון ב-E3, שוחרר סרטון Gameplay של Diablo III לקונסולות בו הוצגו רעיונות משחקיות חדשים שיעזרו להתאים את המשחק והממשק שלו לשוק הקונסולות.

תוספות חדשות ל-Diablo III יכללו Co-Op לארבעה שחקנים באותו מסך ומצב התחמקות כדי לגרום למשחק להרגיש כמו משהו שנועד ונבנה למען הקונסולות.

המצגת של Diablo III הוצגה ע"י ג'וש מוסקויירה, מנהל הפיתוח, שאמר:"מאוד חשוב לנו, שאתם שחקני ה-Playstation, תרגישו שהגרסה הזאת נבנתה מיוחד לא רק ל-PS3 אלא גם לשלט ה-Dualshock. הדבר הנוסף שבאמת שינינו הוא השלל(Loot). הבסיס של חווית משחקי Diablo הוא למצוא אביזרים קסומים ושלל, וזה אחד הדברים שבאמת שינינו בגרסת הקונסולה של Diablo III, כי אנחנו רוצים שהשחקנים ישחקו את המשחק בשביל המשחק ולא השלל."

במהלך החודש האחרון Blizzard, הודיעו כי Diablo III, מתוכנן לצאת ל-PS3 וה-Xbox 360, בשלישי לספטמבר. שחקנים שיזמינו את המשחק מראש יקבלו אביזר מיוחד שמגיע רק להם ה-Infernal Helm, קסדה זו תעלה את כמות ה-XP לכל דמות שתחבוש אותה.

כרגע המשחק נמצא גם בפיתוח ל-PS4, כאשר אומרים שהוא יעשה שימוש מלא בשלט ה-Dualshock החדש כדי ליצור חוויה נוחה יותר לשחקנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י