הרשמה

קונסולות הדור הבא שוברות שיאים במכירות

למרות שאנחנו חודשים לפני ההשקה

יעברו עוד מספר חודשים עד שסוני ומיקרוסופט יחלו למכור בפועל את הקונסולות החדשות שלהן, אבל ה-Xbox One וה-PlayStation 4 כבר מצליחות לשבור שיאי מכירה. ענקית הקמעונאות Amazon מדווחת כי כל המלאי שעמד לרשותה בהזמנה מוקדמת אזל לגמרי בתוך מספר ימים בלבד.

המכירה המקודמת החלה במהלך כנס E3 2013, כאשר בשיאה הוזמנו למעלה מ-2,500 קונסולות בדקה. מדובר בקפיצה של למעלה מ-4,000 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה, וכי זהו שיא חדש במכירות מוקדמות לקונסולת משחק אי פעם, אם כי צריך לזכור כי מזה תקופה ארוכה לא הושקה אף קונסולה חדשה. באמזון לא אמרו כמה זמן נמשכה המכירה ולא חשפה כמה קונסולות עמדו למכירה בפעול, אך הערכות מדברות על כמה עשרות אלפים לכל קונסולה.

אנליסטים בשוק אופטימיים למדי לגבי הצלחת הקונסולות: מיכאלה פאצ'טר אמר ל-NBC: "מיקרוסופט וסוני יימכרו בסביבות 6 מיליון קונסולות בכל העולם השנה, ולאמזון תהיה אחראית לכ-10 אחוז מהמכירות, שהם 600,000 קונסולות עד סוף השנה" אמר פאצ'טר והוסיף לגבי הכמויות שאמזון מוכרת כי לא יותר מ-100,000 קונוסולות יימכרו אצלה עד ההשקה.

בינתיים אמזון מחדשת אט אט את המלאי ומוכרת את ה-Xbox one הכולל את מצלמת הקינקט ובקר ב-$499 ואילו הקונסולה המתחרה, ה- PlayStation 4, נמכרת ב-$399 שאינם כוללים כולל את ה- PlayStation Eye או בקר ה-Move.

מאת איתי מקמל,
עורך אתר TGspot.co.il.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י