הרשמה

MGS הראשון יקבל רימייק על Fox Engine?

עם קצת מזל, הרימייק למשחק הקלאסי ישודרג לגרפיקה של Metal Gear Solid 5

הידאו קוג'ימה, היוצר של סדרת משחקי הפעולה-התגנבות המפורסמת Metal Gear Solid, חשף בראיון לאתר GameReactor כי הוא בודק את האפשרות לייצר רימייק של Metal Gear Solid הראשון בסדרה לקונסולות הדור הבא שישתמש במנוע הגרפי Fox Engine. כרגע קוג'ימה מחפש אולפן חיצוני שיטפל בפיתוח הרימייק מאחר והסטודיו שלו כבר עסוק בפיתוח המשחק הבא בסדרה, Metal Gear Solid 5: Phantom Pain.

אין זו הפעם הראשונה ש-Metal Gear Solid המקורי, שיצא בשנת 1998 הרחוקה ל-PS1 ושנתיים לאחר מכן למחשב, מקבל גרסת רימייק בעלת גרפיקה עדכנית יותר לתקופה – ב-2004 המשחק הומר בהצלחה לקונסולת הגיימקיוב של נינטנדו. גרסה זו נקראה Metal Gear Solid: The Twin Snakes ופותחה ע"י אולפן חיצוני בשם Silicon Knights. כמו כן, גם המשחק Metal Gear Rising, כותר ספין-אוף שזורק את אלמנט ההתגנבות לכל הרוחות לטובת אקשן מהיר, פותח ע"י הסטודיו החיצוני Platinum Games וקיבל ביקורות חיוביות.

אם התכנית של קוג'ימה אכן תצא לפועל, אנו נהיה עתידים לקבל רימייק ששווה ברמתו לגרפיקה של Metal Gear Solid 5, שמופעל ע"י מנוע ה-Fox Engine ואפשר להתרשם ממנו בסרטוני משחקיות שהופצו ביוטיוב לפני ובמהלך תערוכתE3 האחרונה. בנוסף, קוג'ימה אמר כי במקרה ויפותח הרימייק הוא יגיע לא רק ל-PS4 של סוני אלא גם לקונסולת ה-Xbox One, קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט

ביום שהידאו קוג'ימה יצא בהכרזה רשמית בנושא, מעריצי Metal Gear Solid, ואני ביניהם, נדאג לחגוג את המאורע כראוי עם שמפניה טובה... או מרתון לסופ"ש של כל משחקי Metal Gear Solid ברצף, מה מהם שיהיה זול יותר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:18 26.06.2013 | MilkoMaN MilkoMaN

    תשנו כבר עיצוב! אני מתחיל לאבד את התקווה שלי באתר...

  2. 2

       | פורסם ע"י