הרשמה

Naughty Dog מתנצלת בפני האמן קמרון בות'

כאילו שהצרות עם אלן פייג' לא הספיקו להם

אם לא הספיקו ל-Naughty Dog הצרות שהגיעו מכיוונה של השחקנית אלן פייג', שטענה שאחת הדמויות במשחק The Last of Us העתיקה את המראה החיצוני שלה, עכשיו החברה מצאה את עצמה בחזית חדשה וקצת ביזארית.

חברת Naughty Dog, המפתחת של המשחק הפעולה-הישרדות המצליח The Last of Us, התנצלה בפני האמן קמרון בות' על שהכניסה למשחק – תנסו לא ליפול מהכסא – מפה של עורקי התחבורה הציבוריים בבוסטון, מסצ'וסטס, שעוצבה ע"י בות'.

בות' פרסם פוסט זועם במיוחד באתר שלו על כך ש-Naughty Dog השתילו ללא ידיעתו את יצירתו המדוברת במשחק ולא העניקו לו שום פיצוי כספי בתמורה. בות' לא חסך במלים והפוסט כלל בתוכו שימוש רב בשפה גסה כדוגמת "אני פאקינג עצבני עליהם".

אמש התקיימה שיחת טלפון בין בות' לנציגי Naughty Dog כדי להרגיע את הרוחות. אחרי השיחה פרסם בות' באתרו פוסט מפוייס יותר, ממנו אפשר להבין שהמפתחת התנצלה בפניו. "הם הכירו בטעות שלהם שהשתמשו במפה שלי והתנצלו על כך. בתגובה, התנצלתי על הפוסט הראשון שלי בנושא. שנינו מעריכים באופן הדדי את העבודה של האחר". בות' לא פירט האם במהלך השיחה עלה נושא הפיצוי הכספי על השימוש ביצירתו.

מה דעתכם על הסיפור המוזר הזה, וכמובן על The last of Us? שתפו איתנו את מחשבותיכם בתגובות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:39 26.06.2013 | Idanrox124 Idanrox124

    כנראה שND חשבו שאם הם יעשו משחק סופר מטורף ומצליח,אז הם יוכלו להתחמק מהקטנות האלו... או שאולי הם לא חשוב שזה בכלל יהיה כזה סיפור...?

  2. 2

    20:14 26.06.2013 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    נטפל לקטנות בשביל לעשות עליהם כמה ג'ובות...

  3. 3

       | פורסם ע"י