הרשמה

חברת החומרה Alienware מלכלכת על הקונסולות

מנכ"ל החברה טוען שה-PC "עשה את זה קודם"

פרנק אזור, מנכ"ל Alienware התראיין במהלך כנס E3 לאתר PCGamesN וציין שה-PS4 וה-Xbox One, מתקרבים מבחינה טכנולוגית ובנייתית יותר ויותר למחשבי ה-PC.

בראיון, אזור אמר ש"אם תסתכלו ותראו מה Sony, ו-Microsoft, עושים, הם בעצם לוקחים את ה-PC שלכם ושמים אותו בסלון שלכם. זה מעבד AMD ,כרטיס גרפי של AMD וכונן קשיח סטנדרטי. זה לא יאמן! זה רק מראה לכם ש-PC, היא פלטפורמת המשחקים העדיפה, אין כאן אפשרות אחרת. אם תסתכלו, תוכלו לראות שהקונסולות רוצות להיות דומות יותר אל ה-PC."

אזור המשיך לדבר על הדימיון בין השניים וצמצום הפערים עם השנים: "כדי להתקין את המשחקים אתם עושים את זה ללא הדיסק, בדרך הנכונה, אתם מורידים אותם דיגיטלית - אפשרות ששחקני ה-PC משתמשים בה כבר שנים. הם מכניסים פיצ'רים מסויימים כדי לשלב בין הטלוויזיה לבין הקונסולות שלהם. אנחנו כבר התחלנו להתנסות עם המדיה סנטר כבר לפני 10 שנים. אני מתכוון שבכל הזמן הזה יכולתי להסביר לכם איך לגשת לתוכן שלכם דרך PC של Alienware, כבר ממזמן, אבל הטכנולוגיה התקדמה משמעותית עם השנים. הדברים שהוטמעו אצלנו עושים מעבר בטוח אל הקונסולות בצעד של הקונסולות להתחקות אחר ה-PC."

אין ספק שיצרנית מחשבי הגיימינג הולכת לעבור תקופה קשה עם השקת קונסולות הדור הבא, בייחוד לאור העובדה שהקונסולות עולות פחות מחצי ממחיר מחשב גיימינג ממוצע של Alienware" נייד או נייח.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:56 30.06.2013 | lolerk53 lolerk53

    אוי, אז המפתחים בוכים שקשה מידי לפתח לקונסולות אז סוני ומיקרוסופט עוזרים להם ומשתמשים בחומרה שהם מכירים היטב!
    איזה מדהים זה הא?

  2. 2

    16:50 30.06.2013 | bolter21 bolter21

    אני תאמת מסכים איתו... חוץ מאקסקלוסיביות וSPLIT SCREET לא ראיתי שום דבר שהוא באמת שימושי בקונסולות.. אפילו את השלט אפשר לשים על מחשב.

  3. 3

    21:53 30.06.2013 | Big Danny K Big Danny K

    אני מציע ל-Alienware לייצר גם מחשבים ל"עם הפשוט" של הגיימרים ולא רק למליאנים שיכולים לקנות מפלצת גיימינג ב-10K

  4. 4

    21:32 02.07.2013 | dad11223 dad11223

    עזבו את המחשבים היקרים של Alienware. הבנאדם תכלס צודק במה שהוא אומר, ככה בדיוק גם אני חשבתי ברגע שהתברר שהפוסי 4 ואקסבוקס החדש בנויים על X86 ישר הבנתי שבעצם הקונסולות החדשות יהיו בתכלס מחשב לכל דבר שאפשר יהיה להתקין עליו כל מערכת הפעלה וכל תוכנת שמתאימה ל X86.
    עכשיו זה יתרון גדול למשתמשי ה PC כי עכשיו יוכלו בקלות לבנות אמולטורים של הקונסולות למחשבים הרגילים ואז נוכל לשחק את אותם משחקים האקסקלוסיבים במחשב.
    עכשיו מגיעה השאלה למה המשחקים בקונסולות עובדות יותר טוב מהמחשב. אז לדעתי העניין הוא תכלס בתאימות, כמו ש IOS יש לה תאימות מלאה לחומרה החלשה של האייפון ככה זה בדיוק בקונסולות, בונים משחקים שיתאימו בצורה מלאה בדיוק לאותו הכרטיס מסך ובדיוק לאותו המעבד שבקונסולה וכך יש ניצול מלא של המשאבים וזה נותן משחק חלק ויפה.

  5. 5

    16:51 19.07.2013 | Danny15 Danny15

    ואיך יצרני החורמה יתפרנסו? או יותר נכון יתעשרו?
    אני מאמין שניתן לפתח משחק מרשים גרפית לחומרה חלשה משמעותית ממה שנדרש כיום.
    אגב כרטיס מסך זה לא רק למשחקים, ככה שבכל מצב מי שקונה קונסולה וגם רוצה חווית מחשב טובה (סרטים FHD,גרפיקה,כריעות ווידאו,עיבודים אחרים) יקנה כרטיס מתקדם יחסית..

  6. 6

       | פורסם ע"י