הרשמה

PS4 ו-Xbox One ראש בראש ב-Comic-Con

מלחמת הקונסולות מגיעה לכנס הקומיקס והתרבות הפופולרית הגדול ביותר בעולם

לא רק קומיקס: סוני אישרה היום כי ה-PS4, קונסולת הדור הבא של החברה היפנית, תהיה זמינה להתנסות במהלך תערוכת Comic-Con, שעוסקת בקומיקס, טלוויזיה ותרבות פופולרית. הפלייסטיישן הבאה לא תהיה הנציגות היחידה של עולם המשחקים בכנס - גם ה-Xbox One של מיקרוסופט תהיה נגישה באירוע. יהיה מעניין לראות בתום הכנס איזו קונסולה תמשוך יותר תשומת לב.

מי שיגיע לדוכן של סוני יוכל לשחק במשחק המירוצים DriveClub, משחק ההרפתקה העצמאי Octodad ומשחק הפעולה Knack, כולם כותרי השקה ל-PS4. בנוסף, בדוכן יהיו פזורות גם קונסולות הדור הנוכחי של סוני, ה-PS3 וה-Vita, עם המשחקים החדשים שלהן. מי שיעדיף להתעניין דווקא בקומיקס (בכל זאת, קומיקון) יוכל לקנות את The Last of Us: American Dreams, ספר קומיקס המבוסס על העולם האפוקליפטי המצליח של The Last of Us. יוצר הקומיקס,  פיית' הרין היקס, יהיה נוכח בכנס ויחתום על יצירתו.

אלו שיגיעו לדוכן של מיקרוסופט כדי להתרשם מה-Xbox One יוכלו לנסות את משחק הפעולה Ryse: Son of Rome ואת החידוש למשחק המכות הנוסטלגי Killer Instinct, שניים מכותרי ההשקה של הקונסולה. מיקרוסופט תרשום נוכחות גם מחוץ לדוכן הקונסולות באמצעות פאנלים בנושאים שונים, למשל פאנל המתאר איך עוצב עולם Halo או פאנל על Dead Rising 3 שמדבר גם על פופולאריות הזומבים במשחקים של ימינו.

אם אתם רוצים לשים ידכם לרגע על קונסולות הדור הבא לפני כולם וטיסה לצידו השני של העולם אינה מרתיעה אתכם, כדאי שתמהרו לשריין כרטיסי טיסה – התערוכה תיפתח כבר ביום חמישי הקרוב, ה-18 ליולי, ותסתיים ביום ראשון ה-21. עם זאת כדאי לכם לדעת מראש שכל הכרטיסים לקומיקון עצמו כבר אזלו מזמן - ואם תרצו להכנס למקום תצטרכו לשלם לא מעט כסף לספסרים. בהצלחה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י