הרשמה

רשמי: League of Legends זה ספורט

ארצות הברית רואה ב-League of Legends כענף ספורט רשמי. בקרוב באוליפיאדה?

זה רק ספורט: לאחר מאבק ודיונים ארוכים בנושא, החל מסוף השבוע האחרון ממשלת ארה"ב תעניק לשחקנים מקצועיים במשחק האסטרטגיה League of Legends מעמד ספורטאי. ניק אלן, מנהל תחום הספורט האלקטרוני של Riot Games, החברה שעומדת מאחורי פיתוחו של League of Legends, כינה את ההחלטה הממשלתית כ"פורצת דרך".

המשמעות המיידית של ההחלטה היא כי כעת ניתן יהיה להעניק ויזות ספורטאי לשחקני LoL זרים שמעוניינים לעבור לשחק בארצות הברית - בדיוק כפי שנהוג בליגת ה-NBA. בנוסף, סביר להניח שההחלטה תעזור על מארגני טורנירים לגייס נותני חסויות.

"זו החלטה פורצת דרך בתחום הספורט האלקטרוני", הגיב אלן ניק על הדברים. "עכשיו אפשר לחפש ולהביא שחקנים בינלאומיים. ההכרה הממשלתית הפכה את העניין להרבה יותר פשוט. היה זה תהליך ארוך שהשקענו בו הרבה זמן וכוח אדם במטרה לספק את הראיות ש-League of Legends הוא ספורט לגטימי".

גמר אליפות העונה השלישית של League of Legends תתקיים בארבעה לאוקטובר בלוס אנג'לס, אירוע בו עתידים להשתתף כ-10,000 משתתפים. רוצים להיות עמרי כספי או גל מקל של ה-League of Legends האמריקאי? התחילו להתאמן היטב לקראת האליפות הבאה ואולי תצליחו.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    03:18 15.07.2013 | sagimi sagimi

    small step for man giant step for mankind

  2. 2

    13:34 17.07.2013 | R@ZoR R@ZoR

    איפה סדרת אנריל?.. זה היה יכול להיות הספורט האלקטרוני האולטימטיבי.

  3. 3

       | פורסם ע"י