הרשמה

Deus Ex: The Fall נופל על ה-iOS

המשחק החדש של Deus Ex כבר זמין לאייפון - אלא אם כן יש לכם מכשיר פרוץ

מאת: אביחי אליהו, מערכת TGspot

ממסך הטלוויזיה למסך האייפון: חברת Square Enix שחררה את Deus Ex: The Fall, משחק חדש בסדרת המשחקים הוותיקה, שמיועד בשלב זה אך ורק למכשירי ה-iOS של אפל.  המשחק החדש הוא תחילתו של מסע חדש בסדרה ואנו משחקים בו את בן סקסון, מכוחות הקומנדו הבריטי (SAS), שמנסה להינצל מאיום על חייו.

מפתחי המשחק מבטיחים משחקיות מציאותית במיוחד, כאשר לכל פעולה יש תוצאה. כמו בשאר המשחקים בסדרה, גם בגירסה הסלולרית יש מספר דרכים בהן ניתן לשחק: כך למשל ניתנת לנו האפשרות לבחור בין לפרוץ לחדר ולירות בכל מה שזז (בנינו, זו האופציה העדיפה), או לעשות את המשימה בשקט בשקט, תוך כדי התגנבות מאחורי האויבים. המשחק מתרחש מסביב לעולם, ממוסקבה ועד לפנמה, וכולל גרפיקה מרשימה מאוד יחסית למשחק סלולרי . 

לכל ההנאה המובטחת יש גם מחיר, והוא גבוה: $6.99, או 27.90 שקלים חדשים בחנות הישראלית. שימו לב שדרישות המערכת של המשחק גבוהות, והוא לא יעבוד על כל המכשירים: המשחק יפעל רק על אייפד 3 ומעלה, כולל האייפד מיני, ועל אייפון 4S ומעלה, כולל האייפוד טאצ' מהדור החמישי. מכשירי האייפד 2 והאייפון 4 נשארים הפעם בחוץ.

כמו כן יש לוודא שיש 1.6GB פנויים במכשיר, על אף שקובץ ההתקנה שוקל 808MB בלבד. אז אחרי שווידאנו שיש ברשותנו מספיק כסף, מספיק זיכרון ומכשיר תואם, נוכל להוריד את המשחק מכאן.

עוד ב-TGspot: השעון החכם Pebble לא ממתין למתחרים

לא למכשירים פרוצים

אם יש ברשותכם מכשיר אייפון או אייפד פרוץ - שימו לב שהמשחק הזה יעשה לכם בעיות. ב-Square Enix כנראה לא ממש אוהבים פריצות - והם הטמיעו במשחק מערכת הגנה שפשוט לא תאפשר לכם לשחק, אפילו אם את המשחק הספציפי הזה רכשתם באופן חוקי.

כאשר בעל מכשירים פרוצים ינסו לירות לראשונה במשחק (לאחר סדרת אימונים קצרה), תופיע בפניהם הודעת שגיאה: "אנו מצטערים אבל אתה לא יכול ירות במכשירים פרוצים",  מה שיותיר אותם חסרי אונים כבר בשלב התחלתי מאוד של המשחק. עמוד המשחק בחנות האפליקציות של אפל כבר עמוס ביקורות שליליות של רוכשים מאוכזבים ששילמו מיטב כספם על המשחק וקבלו את ההתראה על כך שלא יוכלו לשחק, כיוון שהמכשיר שלהם פרוץ, ללא כל הודעה מוקדמת.

ניתן לשער שמפתחי המשחק מנסים להלחם בפיראטיות, אף על הדרך מנעו גם מכאלה שפרצו את המכשיר שלהם לצרכים חוקיים לשחק בו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י