הרשמה

Killer Instinct – הדמויות נחשפות

ככה נראות הדמויות הראשיות של משחק המכות המסקרן ל-Xbox One

הפרטים על Killer Instinct, רימייק למשחק המכות הקלאסי מימי אולמות הארקייד העליזים שעתיד להיות אחד מכותרי ההשקה של ה-Xbox One, מתחילים להיחשף.

במהלך מסיבת העיתונאים שלה ב-E3, חשפה מיקרוסופט כי היא מתכוונת לבצע קאמבק לסדרת משחקי המכות הקלאסית Killer Instinct. המשחק הבא בסדרה, שפיתוחו יפוקח על ידי אולפן המשחקים Rare שיצר אותה במקור, יהיה אחד מכותרי ההשקה המעניינים יותר של ה-Xbox One. כעת, כשאנחנו כבר קרובים יחסית להשקה המיוחלת - מיקרוסופט מתחילה לחשוף עוד ועוד פרטים על הכותר המסקרן.

שלושת הדמויות הראשונות של המשחק נחשפו בראיון שערך כתב IGN עם שניים מהמפתחים ב-Double Helix, החברה שאחראית על פיתוח הרימייק. אם השם של האולפן לא נשמע לכם מוכר זה כנראה בצדק: מדובר באולפן זניח יחסית, שהוציא בעבר את Silent Hill: Homecoming, פרק בסדרת האימה Silent Hill שזכה לביקורות בינוניות פלוס - ממוצע 71 ב-Metacritic.

הדמויות הראשונות מ-Killer Instinct שנחשפו הן גלאסיוס, חייזר המסוגל ליצור קרח בידיו ולהשתמש בו כנשק; ג'אגו, אשף אומנויות לחימה שמתמחה בקרב פנים-אל-פנים; וסייברוולף, מפלצת זאב שזריזותו היא הצד החזק שלו בשדה הקרב. כל אחד מהשלושה קיבל סרטון באורך 10 דקות המסביר על הייחודיות של כל דמות, כאשר לבסוף שני המפתחים נלחמים זה בזה עד טיפת הדם האחרונה.

האם הרימייק ישחזר את ההצלחה של אביו הקדמון? כרגע התגובות ברשת מעורבות כשהן נעות בקיטוב מוחלט בין "המשחק נראה נהדר!" לבין "שמישהו יגאל אותי מיסוריי". צפו בסרטונים שבשלב זה בלעדיים ל-IGN -  ושתפו אותנו בדעתכם.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:59 15.07.2013 | bo0merang bo0merang

    כן, כן, יופי, אבל מתי רואים את אורצי'ד?

  2. 2

       | פורסם ע"י