הרשמה

מנכ"ל יוביסופט: "יהיה דור קונסולות נוסף"

דור הקונסולות החדש עוד לא נחת על המדפים ומנכ"ל יוביסופט כבר חוזה את העתיד בעננים, תרתי משמע

הענן יכול לחכות: ייבס גואילמוט, מנכ"ל חברת יוביסופט הצרפתית, לא מחכה לסוף 2013 שקונסולות הדור הבא יגיעו לחנויות וכבר מביט מעבר לאופק אל דור הקונסולות שיבוא אחריו. בניגוד להערכות רבות, לפיהן דור הקונסולות הבא יהיה האחרון לפני שכל תחום המשחקים יעבור לשירותים המבוססים על הענן - גואילמוט בטוח שלא כך הדבר, ושמוקדם מדי להספיד את הקונסולות הביתיות.

"יצרניות הקונסולות רוצות להמשיך לשלוט בשוק, והוצאת מכשיר חדש היא הדרך הטובה ביותר לכך", טען גואילמוט. כאשר נשאל מה יהיה ההבדל העיקרי בין הדור הבא לבין זה שאחריו מבחינת משחקים, הצביע גואילמוט על טכנולוגיית שרתי הענן כתחילתו של עידן חדש. "אני חושב שהענן ישנה כמה דברים", הסביר המנכ"ל. "לאור העובדה שחיבור לאינטרנט בפס רחב הוא נפוץ, יש לנו אפשרות לשפר את איכות המשחקים בשנים הקרובות".

גואילמוט לא פרט במה השיפור יתבטא, אבל יכול להיות שכוונתו שמשחקים לא יהיו מוגבלים בגודלם ע"י דיסקים כמו DVD או בלו-ריי כפי שהם נמכרים עתה בחנויות פיזיות, מה שיאפשר לייצר משחקים בעלי גרפיקה טובה יותר ותוכן רחב יותר ממה שאנחנו מכירים עד כה. אפשרות נוספת היא מימוש של החזון שמיקרוסופט רצתה להגשים עם ה-Xbox One, אך בסופו של דבר נסוגה ממנו בעקבות הביקורת: קונסולה שתשלב באופן טבעי בין תכנים פיזיים לתכנים דיגיטליים, ותוכל לשפר משחקים על ידי גישה תמידית לרשת.

התחזית לתאריך יציאת דור הקונסולות הבא-הבא ע"פ מנכ"ל יוביסופט יהיה בעוד 5 שנים, כלומר מתישהו במהלך שנת 2018. אם התחזית שלו נכונה, הרי שדור הקונסולות הבא יהיה קצר משמעותית מזה של הקונסולות הנוכחיות, שנמצאות איתו כבר שבע שנים תמימות.  

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:11 15.07.2013 | gmonster gmonster

    זה דיי צפויי שיהיה דור קונסולות נוסף אחרי הדור הבא...

  2. 2

    08:34 16.07.2013 | ImPact Design ImPact Design

    נו באמת, ברור שיהיהף גם אחריו וגם אחריו וגם אחריו.
    שטויות.
    לא צריך מנכ"ל שיגיד לנו את זה. היגיון פשוט. תחרות.

    תפרסמו כתבות יותר מעניינות, ולא מנכ"לים שאומרים שמחר תזרח השמש.

  3. 3

       | פורסם ע"י