הרשמה

Soul Calibur 2 חוזר בגרסת HD

כולל הופעת אורח של דמות מ-Tekken

צחצחו חרבות - גירסת HD משודרגת גרפית של משחק המכות המיתולוגי Soul Calibur 2 תגיע ל-PS3 ול-Xbox 360 בעונת הסתיו הקרובה, כך דיווח אמש האתר Shoryuken. הגרסה החדשה של המשחק נחשפה במהלך כנס הקומיקס והתרבות הפופולרית Comic-Con שנערך בימים אלה בסאן-דייגו, והיא תגיע במהלך החודשים הקרובים לחנויות המקוונות של שתי הקונסולות.

Soul Calibur 2 יצא במקור בשנת 2003 לקונסולות הפלייסטיישן 2, הגיימקיוב וה-Xbox, ונחשב עד היום לאחד ממשחקי המכות המוצלחים בהסטוריה. זו גם היתה הפעם הראשונה שהסדרה הגיעה לכל קונסולות המשחק של אותה תקופה, אחרי שהמשחק הראשון בסדרה היה בלעדי לקונסולת ה-Dreamcast הכושלת של סגה ולאולמות הארקייד ביפן.

מעבר לשיפוץ גרפי מאסיבי, Soul Calibur 2 HD יכיל גם פיצ'רים חדשים, כגון משחק מקוון תחרותי בין שחקנים. בין לוחמי המשחק ניתן יהיה למצוא אורח כבוד מסדרת משחקי מכות מפורסמת אחרת: היאצ'י מסדרת Tekken, שהופיע במקור רק בגירסת הפלייסטיישן 2 של המשחק המקורי (גירסת הגיימקיוב כללה את לינק מ-Zelda וגירסת ה-Xbox את דמות הקומיקס ספון). נציגי Namco Bandai סירבו לענות לשאלה האם שתי דמויות האורח הנוספות יגיעו גם הן לגרסה המחודשת של המשחק.

האם Soul Calibur 2 HD יצליח לשחזר את ההצלחה של המשחק המקורי, או שכבר אין לו מקום בעידן של Street Fighter IV ו-Mortal Kombat החדש? צפו בטריילר ושפטו בעצמכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:26 21.07.2013 | Hollow Hollow

    2 דברים
    1.Dreamcast לא היה של סוני הוא היה של סגה
    2.Dreamcast לא נכשל בגלל שהוא היה כושל למעשה הוא נחשב להרבה יותר טוב מהPS2 הוא נכשל בגלל שיווק כושל של סגה

  2. 2

       | פורסם ע"י