הרשמה

Assassin's Creed הבא יעובד לספר קומיקס

יחשוף פרטים על עתיד הסדרה אחרי Black Flag

חברת הפיתוח הצרפתייה Ubisoft חשפה בראיון שפורסם באתר שלה כי בקרוב יצא לאור קומיקס של Assassin's Creed, שיחשוף מעט מה צופן העתיד לסדרת המשחקים הפופולרית. יוביסופט פרסמה באתרה כמה תמונות מתוך הקומיקס מהן ניתן ללמוד ששמו יהיה Assassin's Creed: Brahman ושעלילתו תתגולל לסירוגין בין הודו של ימינו להודו של המאה ה-19 בה האימפריה הבריטית שלטה במדינה.

"רצינו לעשות משהו שונה", הסביר ברנדן פלצ'ר, כותב הקומיקס. "לספר סיפור שעוד לא נראה בעולם של Assassin's Creed ולמקד את המותג בטריטוריה על הגלובוס שעוד לא נחקרה במשחקים".

אין זו הפעם הראשונה ש-Assassin's Creed מעובד לקומיקס – לספר הנוכחי קדמו שניים אחרים, אחד בשם Assassin's Creed: The Chain והשני Assassin's Creed: The Fall. נכון לעכשיו עוד אין תאריך השקה לקומיקס החדש, אבל ניתן לשריין עותק מראש דרך האתר של יוביסופט.

בימים אלה צוותי הפיתוח של יוביסופט מסיימים לעבוד על Assassin's Creed 4: Black Flag, פרק חדש שיקח את שושלת המתנקשים לעולם הפיראטים והרום. המשחק ינחת על מדפי החנויות בנובמבר הקרוב ויגיע גם לקונסולות הדור הבא וגם לקונסולות הדור הנוכחי - PS3, Xbox 360 וה-Wii-U.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י