הרשמה

Activision "עושה הכל" כדי לתמוך ב-Wii U

תוציא שישה משחקים לקונסולה של נינטנדו

חברת Activision אישרה כי היא תוציא ליין-אפ של שישה משחקים ל-Wii U ושהיא "מחוייבת", לדבריה, לתמוך במאבק על הקונסולה של נינטנדו.

על המשחק הראשון ברשימה כבר קיבלנו רמז עבה מאוד שבוע שעבר דרך דף הפייסבוק של Activision – העלאת תמונת קופסת המשחק של Call of Duty: Ghosts לקונסולת ה-Wii U. שאר המשחקים של Activision ל-Wii U הם Skylanders Swap Force, משחק המירוצים העתידני Wipeout Create & Crash, משחק מבוסס על מותג בובספוג SpongeBob SquarePants: Plankton's Robotic Revenge ושני משחקים של Angry Birds.

"כמו שכבר אמרנו בעבר, אנחנו מחוייבים לעשות הכל כדי לתמוך ב-Wii U", הסבירו ב-Activision. "מותג Call of Duty ממשיך להיות כוח עוצמתי בשוק הגיימינג. האולפנים שלנו עבדו קשה כדי להתאים את החוויה של Call of Duty: Ghosts לפלטפורמה של Wii U, והליין-אפ שלנו מבטיח לפנות לכל חתך אוכלוסין".

החלטת Activision מצרפת אותה לקבוצה קטנה של חברות הפצה שכרגע מרעיפות אהבה על ה-Wii U המקרטעת במכירות, ביניהן Ubisoft הצרפתית. מצד שני, אולי ההחלטה של Activision מגיעה בתגובה למהלך של המפיצה היריבה, Electronic Arts, שהחליטה לנטוש את קונסולת ה-Wii U לגורלה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:46 28.07.2013 | shalom_23 shalom_23

    קונסולה מתה

  2. 2

       | פורסם ע"י