הרשמה

מי יככב בסרט של Watch Dogs?

יוביסופט נותנת לגולשים לבחור את השחקן הראשי

משחק הפעולה Watch Dogs עדיין נמצא במרחק חודשים מהמדפים, אבל את המפתחת Ubisoft זה כלל לא מעניין ומסתבר היא כבר עובדת על סרט שמבוסס על עלילת הכותר החדש -  או לפחות בוחנת את האפשרות. אך הפעם היכונו להפתעה – Ubisoft מאפשרת לגולשים לבחור מי יהיה השחקן שיגלם את הדמות הראשית בסרט, איידן פירס.

הסקר של Ubisoft מציע עשרה שחקנים לבחירה, ביניהם שמות מוכרים בהוליווד כמו קלייב אואן ("הילדים של מחר"), רוברט דאוני ג'וניור ("איירון-מן") ואפילו בראד פיט. התוצאות לרגע זה מצביעות בבירור לטובת טום קרוז עם 32 אחוז מהקולות, כשאחריו מזנב בהפרש ניכר אדוארד נורטון ("מועדון קרב") עם 21 אחוז מהקולות בלבד. בשני המקומות האחרונים תמצאו את טובי מקגוויר ואנדרו גרפילד עם 5 ו-3 אחוזים בהתאמה, כוכבי ספיידרמן בעבר ובהווה.

ב-Ubisoft מנסים בכל הכוח להשיג דריסת רגל בתעשיית הקולנוע – יחד עם הסרט של Watch Dogs היא עובדת כבר על שישה סרטים שמבוססים על מותגי הגיימינג המובילים שלה, ביניהםAssassin's Creed, Splinter Cell ו-Far Cry. ההבדל הגדול הוא שבכל הסרטים הללו Ubisoft שומרת לעצמה את כל השליטה בפן היצירתי, מה שאמור להבטיח שהסרטים יהיו נאמנים למקור ואולי זה יציל אותם מהגורל המר שפוקד את רוב הסרטים-מבוססי-משחקים שיצאו עד כה.

המשחק Watch Dogs ינחת על מדפי החנויות ב-19 לנובמבר ויהיה זמין לקונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא ולמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י