הרשמה

Aliens: CM: "חסר תשוקה" על פי מייקל ביהן

השחקן המוערך נהנה יותר בעבודה על Far Cry 3: Blood Dragon

מייקל ביהן, מדובב חדש-יחסית ושחקן קולנוע מפורסם (אם גדלתם בשנות ה-80), התחיל את קריירת הדיבוב שלו עם שני משחקים: Aliens: Colonial Marines בתפקיד Dwayne Hicks (אותו שיחק גם בסרט "הנוסע השמיני") וב-Far Cry 3: Blood Dragon בתפקיד Rex Colt – וגם אם לא קראתם את הכותרת, אתם כנראה יכולים לנחש את איזה משחק הוא נהנה לדבב יותר.

בראיון למגזין Game Informer, התבטא ביהן בחריפות על הנסיון שלו בדיבוב Aliens: Colonial marines והבהיר שבהשוואה, התפקיד שלו ב-Blood Dragon היה מהנה מפני שלצוות הפיתוח היתה "תשוקה לפרוייקט". על הנסיון עם צוות הפיתוח של Gearbox למשחק Colonial Marines אמר ביהן "זה לא היה כיף בכלל. פשוט לא ממש נהניתי. זה נראה כמו די חסר-תשוקה. אני חושב שבקולנוע, טלויזיה ומשחקים, אתה יכול לראות אנשים עם המון תשוקה למה שהם עושים, ואנשים אחרים שפשוט עושים מה שהם צריכים לעשות".

בניגוד לחוויה השלילית ב-Gearbox, ביהן שיבח את צוות ההפקה של Blood Dragon ובייחוד את הבמאי הקריאייטיבי דין אוונס: "הסוג הזה של השורות, הסוג הזה של האווירה, והעובדה שהמשחק עמד להיות מחווה לשנות ה-80', הפכו את זה ליותר מעניין. אבל למעשה זו היתה התשוקה [של אוונס]. אתה פשוט לא יכול להגיד 'לא' לבנאדם".

הביקורת של ביהן כנראה לא תפתיע את מי ששיחק באחד מהמשחקים הנ"ל, וכשחושבים על זה - היא בהחלט תקפה למשחק כולו ולא רק לאינטראקציה הספציפית שהיתה לביהן עם ההפקה בשני המקרים. לאור המשחק המצוין של ביהן ב-Blood Dragon, נותר לנו רק לקוות שהוא ימשיך בדיבוב משחקים ויביא לנו עוד דמויות שנשלפו היישר משנות ה-80'.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י