הרשמה

XCOM: Enemy Within נחשף

הרחבה ל-Enemy Unknown או משחק חדש לגמרי? בינתיים אפשר רק לנחש

XCOM: Enemy Within הוא ככל הנראה הרחבה או משחק חדש הקשורים ישירות לחידוש האסטרטגיה XCOM: Enemy Unknown שיצא בשנה שעברה. הכותר Enemy Within דלף מכיוון מסד הנתונים של Steam מצד אחד ומכיוון ועדת דירוג הגילאים הקוריאנית מצד שני. בעקבות הדליפה, הודתה 2K כי הדבר אכן אמיתי, וכי יוכרז רשמית במהלך כנס Gamescom 2013. התגובה הרשמית שלה היתה: "אנו מתכוננים להכרזה הרשמית ב-21 לאוגוסט, אין לנו שום פרטים למסור ברגע זה".

התאוריה הכי הגיונית שנראית לרגע זה היא הרחבה למשחק XCOM: Enemy Unkown בגלל הדמיון שיש בין שני השמות. משחק חדש בסדרה לא נראה כל כך סביר, כיוון שהמשחק The Bureau: XCOM Declassified צפוי לצאת בעוד פחות מחודש, אבל משחק לסמארטפון ולטאבלט נראים אפשריים לחלוטין. Enemy Unknown שוחרר לאחרונה בגרסאת iOS, מחירו אומד על כ-80 שקלים והוא נחשב לאחד ממשחקי האסטרטגיה הטובים והאמינים ביותר למקור שיצאו בגרסא ניידת.

בינתיים לא נשאר הרבה זמן לחכות לכותר הטקטיקה-מגוף-שלישי The Bureau: XCOM Declassified, שיושק ב-20 לאוגוסט לקונסולות ה-Playstation 3, Xbox 360 ולמחשב האישי. פרטים נוספים על XCOM: Enemy Within יגיעו מיד אחרי ההשקה של The Bureau, ב-21 לאוגוסט במהלך כנס Gamescom בגרמניה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י