הרשמה

טריילר ראשון ל-Civilization Online

סדרת האסטרטגיה הותיקה מגיעה לרשת

כנראה שזה היה בלתי נמנע אבל Civilzation עושה מעבר אל האינטרנט. המשחק החדש בסדרה לא ילך בשיטה הישנה של מדינה נגד מדינה, אלא הפעם נבחר דמות, נשפר אותה ואת מעמד הסיעה שהיא מייצגת.

האתר MMORPG.com מדווח שהמשחק יתחלק ל-4 סיעות שונות, וכל שחקן יפעל בגפו במטרה לקדם את התרבות שאותה הוא מייצג, בזמן שהוא מתחרה בשלושת מעמדות התרבות השונים אך עדיין מתקשר עם שכנים.

בניגוד לסגנון המשחקיות המוכר של סדרת Civilzation המבוסס על פעולה לפי תור, המשחק החדש ישוחק בזמן אמת ויתפרס על מפת עולם פתוח, שם שחקנים יוכלו לסייר בעולם, ליצור פריטים חדשים ולהיכנס לתוך שדות הקרב בתור חייל. שחקנים אשר ישפרו את כישורי הדיפלומטיה שלהם יוכלו להתברג לתפקידי מפתח חשובים, ואפילו להיות ראש הסיעה אותה הם מייצגים. שחקנים יוכלו ליצור ביניינים משלהם בתוך העולם ולהשתמש במאות שחקנים נוספים במטרה ליצור פלא עולמי חדש.

המשחקיות מחולקת למספר אפשרויות בהן אפשר להשיג את הניצחון בכל קטע, ממש כמו במשחקים הקודמים בסדרה. בכל קטע יכול להיות מנצח אחד בלבד, אבל כל השחקנים ימשיכו אל החלק הבא עם כל מה שהם השיגו עד כה, למרות שעדיין נעשים שיפוצים במשחקיות. בתחילת המשחק, כל הסיעות יהיו בעמדה נטרלית עם שכניהן ובמהלך המשחק יחסיהן יכולים לשתפר או להדרדר.

כמו כל משחקי Civilization, קידמה טכנולוגית תדחף את הקבוצה בה אתם נמצאים אל עידן חדש ומתקדם יותר. טכנולוגיות חדשות כמו נשקים, יהיו זמינות בשווקים לשחקנים רק לאחר שהסיעה עשתה התקדמות מסויימת לעבר המוצר. האצת הפיתוח והמחקר תוכל להתבצע בעזרת הרצון ללכת לטייל ולחקור את העולם בו אתם נמצאים בתוך המשחק.

מפתחי המשחק אומרים שצורת המשחק נוצרה במטרה לפנות אל הקהל שמעדיף את ה-Single Player או משחקי חברה ברשת, והוא נבנה עם מנוע CryEngine 3. למרות הטריילר החדש כרגע ל-Civilization Online, עדיין אין תאריך השקה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י