הרשמה

Blizzard:"Hearthstone נמצא במרחק כמה שבועות"

משחק הקלפים Hearthstone: Heroes of Warcraft ישיק את הבטא שלו בשבועות הקרובים

זה כנראה לא הכותר הכי מצופה של Blizzard אי פעם, אבל לא מעט מעריצים מחכים בקוצר רוח למשחק הקלפים הוירטואלי Hearthstone: Heroes of Warcraft. היום, Blizzard שלחו הודעה מרגיעה לכל מי שבונה על לשחק בגרסאת הבטא והבטיחו כי שלב הבטא לא נמצא חודשים מאיתנו, אלא יותר כמו מספר שבועות.

נציג החברה, ג'ייסון צ'ייס, מסר לאתר Polygon כי "בשבוע שעבר סיימנו עם כל היישומים וכל התכונות המתוכננות לגרסת הבטא. אנחנו ממש מתרגשים במהלך הפיתוח, אבל זה לא אומר שסיימנו. כרגע המוקד שלנו הוא תיקון באגים ושיפור תשתיות, כך שמספר רב של שחקנים יוכלו לשחק ללא שום בעיה. אנחנו לא נמצאים במרחק של ימים מהבטא, אבל גם לא חודשים. במהלך ההכרזה של המשחק ציינו שהבטא של המשחק צפויה להגיע לפני שהקיץ יסתיים, אנחנו משתדלים לפעול לפי הבטחותינו. הבטא תתמקד בצפון אמריקה, אזורים באירופה, קוריאה וטייוואן".

אם עדיין לא יצא לכם להכיר, Hearthstone: Heroes of Warcraft הוא משחק קלפים חינמי שיכלול, למרבה ההפתעה, דמויות אהובות מיקום Warcraft האהוב. הבטא תכלול חנות מיוחדת דרכה נוכל לרכוש מוצרים מיוחדים בכסף אמיתי. כמו שאנחנו כבר רגילים מ-Blizzard, צ'ייס לא נתן תאריך ספציפי לפתיחת הבטא ובשלב הזה אנחנו לא יודעים מתי המשחק יגיע לקהל הרחב. הבטא תתמקד בשלב הראשוני מחשב האישי וב-Mac , ותגיע יותר מאוחר גם לאייפד עם תמיכה במצבי ה-Cross Play. אם Hearthstone נשמע לכם מעניין, אתם מוזמנים להירשם לבטא ואולי יתמזל מזלכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:35 08.08.2013 | sorce sorce

    "אנחנו ממש מתרגשים מהליך הפיתוח" = אנחנו יוצאים הרבה לחופשות והמשחק הולך להיות זבל, אבל לא לדאוג, נוציא סירטון פתיחה שניראה טוב והרבה מילים מפוצצות.

    משחק קלפים חינמי... שאלוהים ישמור עלינו ממסחטות כסף...

  2. 2

       | פורסם ע"י