הרשמה

הוכרזה חבילת ההרחבה האחרונה של Black Ops 2

חבילת ה-Apocalypse תוסיף מפות חדשות ומצב זומבים שיחזיר אותנו למקורות

הרחבת Vengeance יצאה למחשב ול-PS3 רק בשבוע שעבר, וכבר אנו מקבלים מידע על Apocalypse, ההרחבה הבאה והאחרונה של משחק היריות הפופולרי Call of Duty: Black Ops 2. כמו תמיד, ההרחבה תגיע קודם לשחקני ה-Xbox 360, שיוכלו ליהנות מהתוכן החדש החל מה-27 באוגוסט. שחקני ה-PS3 והמחשב יאלצו לחכות לחודש הבא.

אז מה יש לנו שם? בתור התחלה, ההרחבה תוסיף 4 מפות – Takeoff ו-Dig המבוססות על מפות אהובות ממשחקים קודמים, ו-Pods ו-Frost שהן מפות חדשות לגמרי. בנוסף, Apocalypse תוסיף גם מצב זומבים חדש הנקרא Origin. ב-Origin אנו נחזור לשורשי הסדרה ונילחם בזמן מלחמת העולם הראשונה. Treyarch הבטיחו כי Origins הוא "חווית הזומבים הגדולה ביותר של Call of Duty נכון לעכשיו". עוד נמסר מהמפתחים כי "מדובר בחבילה שהאוהדים לא ישכחו לעולם".

חבילת Apocalypse צפויה לחתום סופית את ה-Season Pass של המשחק ולהוסיף לארסנל המפות עוד כ-4 מפות מיוחדות ומגוונות ביחד עם מצב זומבים חדש בשם Origins שבהתאם לשמו, מחזיר אותנו לשורשים של הסדרה - לוחמה במלחמת העולם הראשונה. "Apocalypse הוא הסיום הגדול של Call of Duty: Black ops 2", אומר מנהל אולפן Treyarch, מארק למיה (Mark Lamia). "זהו השיא המושלם של המאמצים שלנו. אנו מוסיפים 2 מפות חדשות לגמרי כדי שהמשתמשים יוכלו לחוות בפעם הראשונה, ו-2 מפות מיוחדות שנבחרו ע"י השחקנים מהכותרים הקודמים, וכמובן מצב הזומבים החדש שלנו שנקרא Origins, חווית הזומבים הגדולה ביותר נכון לעכשיו. מדובר בחבילה שאוהדינו לא ישכחו לעולם".

Call of Duty: Black ops 2 Apocalypse יהיה זמין ב-Xbox 360 עבור 1200 נקודות מיקרוסופט ב-27 באוגוסט, וליתר הפלטפורמות בחודש הבא. החבילה כלולה ב-Season Pass של המשחק אז אם יש לכם אותו, אין לכם מה לחשוש מהוצאה כספית נוספת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:36 09.08.2013 | lolerk53 lolerk53

    "זהו השיא המושלם של המאמצים שלנו. אנו מוסיפים 2 מפות חדשות לגמרי כדי שהמשתמשים יוכלו לחוות בפעם הראשונה, ו-2 מפות מיוחדות שנבחרו ע"י השחקנים מהכותרים הקודמים, וכמובן מצב הזומבים החדש שלנו שנקרא"

    חחחח קרע אותי.
    עלק 5 מפות זה מאמץ עצום -_-
    שלא לדבר על זה שהם מקבלים 15 דולר על החבילה המזדיינת הזאת.

  2. 2

    23:32 10.08.2013 | sagimi sagimi

    חחח כן גנבים יש סיכוי שאני פעם ראשונה אקנה battelfield ולא COD. אנשים נהיו טובים מידי וזה לא כיף XD

  3. 3

       | פורסם ע"י