הרשמה

עדכון Xbox Live הבא יחסל את נקודות ה-Microsoft

שלום ולא להתראות

במהלך E3, מארק ויטן, אחד מדוברי החברה, אמר שלאחר בקשות חוזרות ונשנות מלקוחות ה-Xbox 360 - הוחלט כי הגיע הזמן לסיים עם שיטת הניקוד ולעבור אל שיטת תשלום המוגדרת לפי ערך המטבע המקומי ולאו דווקא נקודות, וכי כרטיסי הנקודות יהפכו לשוברים.

כאשר העדכון יכנס לתוקף, כל הנקודות הקיימות בחשבונות של משתמשים יומרו אוטומטית למקביל הערכי שלהן לפי המטבע המקומי. אותם נקודות שעברו את המעבר לשיטת התמחור החדשה יהיו זמינים עד סוף שנת 2015. כספים שיכנסו לחשבון לאחר העדכון, לעומת זאת, יהיו זמינים וכרגע אין להם תאריך תפוגה.

לאחר שהעדכון יכנס לתוקף, כל שיטת התמחור המוכרת תשתנה לטובת שיטת תמחור המותאמת למדינה בה שירות ה-Xbox זמין – כך שבישראל, לצורך העניין, נשלם בשקלים ולא בנקודות שאנחנו אף פעם לא באמת בטוחים מה הערך האמיתי שלהן.

שוברי ה-Xbox החדשים יהיו זמינים בסוף שנת 2013, וכמו השוברים מבוססי הנקודות של Microsoft - הם יתווספו אוטומטית לחשבון המשתמש.

למרות שלא אמרו מתי יפסיקו רשמית לקבל אותם, Microsoft עדיין אומרת שתקבל את הנקודות ותמיר אותם אוטומטית לשיטת המטבע הקיימת במדינה בה אתם נמצאים. כל הנקודות שהרווחו דרך ה-Xbox Rewards ישמרו בחשבונכם לאחר העדכון.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:49 11.08.2013 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    מתחילים להרוויח נקודות (:

  2. 2

       | פורסם ע"י