הרשמה

Xbox Live Gold – חשבון אחד לכל המשפחה

הסוף להסתבכות עם חשבונות?

בראיון שנתן ל-Polygon, מארק ויטן, אחד מבכירי Microsoft, אמר שפונקציית ה-Home Gold היא תכונה חדשה שתתקשר עם חשבון ה-Xbox Gold של המשתמש, ובעצם תאפשר לשחקנים אחרים להשתמש בחשבון ה-Gold של המשתמש מבלי לפגוע לו בהתקדמות האישית שלו. הם יוכלו לשתמש באפליקציות, לשחק אונליין ולהיכנס לתוך פיצ'רים שה-Gold מציע, והכל עם ה-Gamertag שלהם. "אז איך שזה עובד, על הקונסולה שלך, אתה, כל אחד אחר שעל הקונסולה, בין אם זה הבייביסיטר שלך או חבר של המשפחה, כולם יוכלו לשחק בחווית ה-Gold. זה קורה על חשבון ה-Gamertag שלהם, אז ככה הם לא על החשבון שלכם. אתם אפילו לא צריכים להיות שם - הם לא פוגעים לכם בחשבון, תוצאה והתקדמות. זאת חווית החשבון המלאה, שבאמת מנצלת את יתרונות חשבון ה-Gold."

משתמשים יכולים להתחבר לחשבון שלהם דרך קונסולת Xbox One שונה, בין אם זה בביתם או במקום שונה לגמרי, וכל התוכן הדיגיטלי שלהם יעבור איתם בתנאי שהם מחוברים לחשבון ה-Xbox Live Gold שלהם. אותו שינוי יהיה גם ב-360, עם העברת תכנים דיגיטליים וכדומה.

משתמשים שכבר מחזיקים בחשבון Gold, לא יצטרכו לשלם פעמיים. השירות יועבר אל החשבון החדש ב-Xbox One. יהיה אפילו אפשרות להתחבר גם אל ה-360 וה-One בו זמנית.

למרות זאת שירות ה-Home Gold לא יהיה זמין למשתמשי ה-360. אפשרות ה-Family Share של Microsoft, שנגנזה לאחר ביטול החיוב תמיד להיות מחוברים לרשת, כנראה תחזור בווריאציה שונה. לפי דבריו של ויטן, עד עכשיו אפשרויות השיתוף המשפחתי לא היו מותאמות להרבה סוגים של משפחות, ודבר זה בסופו של דבר סיפק שירות מוגבל, לא תמיד יעיל ומוקף בגישה מסורבלת יחסית. "זה יהיה מאוד מגניב אם אוכל לראות את התוכן של הקונסולה המשפחתית שלי ממקום אחר ואתחיל לשחק ולהשתמש בו, אם אף אחד אחר לא משחק בו מהבית כרגע."

לסיכום – חשבון ה-Gold לא יהיה בלעדי לאותו Gamertag. על אותה קונסולה, נוכל לשחק עם Gamertag אחר וליהנות מכל היתרונות של ה-Gold כמו משחק ברשת והקלטת תכנים. על קונסולה חיצונית, נוכל להתחבר עם ה-Gamertag הראשי שאליו מקושר חשבון ה-Gold ולהשתמש בכל התכנים המקושרים לאותו חשבון. שתי הפונקציות האלה יעבדו אך ורק עם ה-Xbox One ולא יחולו על ה-Xbox 360.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:59 11.08.2013 | adartzt12 adartzt12

    יאללה שהחברה תיהיה סגורה על עצמה כבר.
    אף אחד כבר לא יודע איך הקונסולה תיהיה בסוף.

  2. 2

       | פורסם ע"י