הרשמה

ה-Xbox One תודיע לנו מתי היא מתחממת

סוף לבעיית ה-Red Rings of Death

Microsoft הכריזה היום על תכונה שימושית מאוד שתיכנס אל ה-Xbox One. שעות שימוש ארוכות של המכשיר יכולות לפגוע בחלקי הקונסולה ולגרום להם להתמוסס עקב עבודה מרובה וסביבה חמה. התכונה החדשה של המכשיר תאפשר לו לזהות מתי הוא מתחיל להתחמם והוא יעביר את מהירות המאוורר למקסימלית על מנת למנוע נזק, וכמובן תתריע לנו אם יש חשש לחימום-יתר.

כאשר Gizmondo דיברו עם ליאו דל קסטילו (Leo Del Castillo), מנהלה הכללי של פיתוח ה-Xbox One, הם קיבלו את התגובה הבאה: "אנחנו לא יכולים למנוע שימוש לרעה במוצר, אבל אנחנו בהחלט יכולים לצפות את זה. עיצבנו את הקופסה כך שהיא לא תצטרך אף פעם להגיע למהירות מקסימלית(מהירות המאוורר) תחת תנאי סביבה נורמלים. אבל ישנם יוצאי דופן. אז אנחנו נאפשר למאוורר לעלות כל הדרך עד העוצמה המקסימלית שלו על מנת לפתור את הבעיה ללא התערבות של המשתמש".

היכולות החדשות של ה-Xbox One לא נגמרות כאן. לקונסולה החדשה יש את האפשרות להוריד צריכת החשמל שלה למידה כמעט אפסית של צריכת חשמל כאשר היא נתונה תחת לחץ. זה מונע מה-Xbox One להמיס את חלקי הפלסטיק שלו ולמנוע בעיות התחממות קריטיות. כל הפונקציות האלה כנראה יבואו על חשבון הביצועים של המכשיר. למרות שלא מדובר בחידוש יוצא דופן ושהטכנולוגיה הזאת קיימת המחשבי PC כבר לא מעט זמן, זאת פעם ראשונה שקונסולת משחק עושה שימוש שכזה. למרות הדברים של קסטילו, הוא לא ציין אם מצבי שמירת האנרגיה האלה יבואו בזמן משחק, שימוש באפליקציות, צפיה בסרטים וכו'.

"אני לא יודע את הפרטים המדוייקים, אבל אנחנו מנסים לשמור על שקיפות מלאה כמה שאפשר מול המשתמש. אנחנו נאפשר למאוורר להגיע למהירות מקסימלית. משתמשים יוכלו לשים לב לרעש שהוא פולט, דבר זה יעזור להם לתקן את המצב". אם הרעש של המאוורר לא יגרום לכם להרים גבה ולנסות לקרר את החדר, קסטילו אומר שאין מה לדאוג: "אם אנחנו נגיע לנקודה שכל זה לא מספיק, יש לנו מנגנון, הממשק ידע להתמודד עם זה".

האם כל השימוש במהירות המאווררים נועד כדי למנוע חזרה על טעויות עבר? כידוע השקת ה-Xbox 360 הייתה מלווה בחבלי לידה קשים. משתמשים היו מדווחים על בעיה בשם "Red Rings of Death", שנוצרה בגלל התחממות יתר של המכשירים והפכה את הקונסולה ללא-שמישה. כנראה ש-Microsoft נזהרים מאוד מהאז ההכרזה על ה-Xbox One ומנסים להראות לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלהם שקונסולת הדור הבא שלהם היא הימור בטוח.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:09 14.08.2013 | adartzt12 adartzt12

    הם מתנהגים כאילו הם מחדשים משהו.
    כל הזבל הזה שהם לא עוזר עם אין להם איכות בנייה ברמה גבוהה
    ורמת הנדסה גבוהה במיקום של החלקים.
    קחו לדוגמא את ה PS3 יש לי את הדגם הראשון והוא עדיין עובד חלק
    לא מתחמם

  2. 2

    19:31 14.08.2013 | dorzzz dorzzz

    נשבע לכם שהיה לי סוני 2 ושחקתי בוא בלי כרטיס זיכרון שבוע שלם הוא עבד בלי הפסקה , מי יכול לעשות היום כזה דבר !?

  3. 3

    00:42 15.08.2013 | lolerk53 lolerk53

    הPS3 שלי פתוח כבר חודשיים בלי הפסקה, אני משתמש בו כדי להטעין דברים.
    סליחה אבל זה בולשיט, הדברים האלה קיימים גם ב360 ובPS3.
    רק שה360 נבנה בצורה מפגרת והתוצאה זה הRROD.

  4. 4

    11:35 15.08.2013 | adartzt12 adartzt12

    3 צודק

    זה הכל תלוי באיך אתה מהנדס את המכשיר ובאיכות החלקים שאתה משתמש

  5. 5

       | פורסם ע"י