הרשמה

EA מציעה את עסקת חייכם ב-Humble Bundle

Dead Space 3 ,Battlefield 3 ועוד בדולרים בודדים

כבר שנים שאתר Humblebundle מציע לגולשים את העסקה הכי טובה שיש: שלמו כמה שאתם רוצים וקבלו משחקים. בדרך כלל, החבילות המוצעות באתר כוללות משחקי אינדי או אוספים מאת חברות שרוצות להגדיל קצת את ההכנסות או "להמיר פיראטים", והפורמט המקובל הוא שהרוכש יכול לחלק את הכסף כראות נפשו בין יוצרי המשחק, מפעילי האתר וארגון צדקה נבחר.

הפעם, מדובר בבאנדל שווה בהרבה מכל מה שנראה עד כה באתר. חברת EA הרימה את הכפפה והציעה כמה מהמשחקים הכי מצליחים שלה כאשר היא לא מקבלת שום אחוז מההכנסות. במעמד התשלום, הכסף שלכם יחולק בין מספר צדקות כמו "הצלב האדום האמריקאי" או "הקמפיין לזכויות אדם", וכמובן תוכלו לתת גם טיפ קטן למפעילי האתר שהביאו לנו את הדיל השווה הזה.

אז מה יש לנו שם? בעבור מינימום של דולר בודד, תקבלו את המשחקים הבאים: Dead Space, Burnout Paradise: Ultimate Box, Crysis 2: Maximum Edition, Mirror's Edge, Medal of Honor ו-Dead Space 3. אם תעברו את הסכום הממוצע שעומד כרגע על 4.74$, תקבלו גם את Battlefield 3 ואת Sims 3 + Starter Pack. ואם כל המשחקים המעולים האלה עדיין לא קנו אתכם, שימו לב לפרט הבא – רשימת המשחקים המלאה מגיעה עם מפתחות לתוכנת ה-Origin של EA אך גם עם מפתחות Steam עבור כל המשחקים הזמינים בפלטפורמה (מה שמשאיר רק את Dead Space 3, Battlefield 3 ו-Sims 3 בתור כותרים הזמינים ל-Origin בלבד).

החבילה הנדיבה אספה נכון לעכשיו יותר מ-3 מליון דולר וזה עוד לפני שמלאו לה 24 שעות. למה אתם מחכים? רוצו עכשיו ותפסו את העותק שלכם באתר Humble Bundle!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:39 15.08.2013 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    תרמתי 5 דולר...

  2. 2

    18:19 15.08.2013 | shalom_23 shalom_23

    קניתי שווה כולה 40 שקל וגם תרמתי לחקר מחלת הסרטן

  3. 3

       | פורסם ע"י