הרשמה

GTA Online יגיע באוקטובר, טריילר ראשון בפנים

תמיכה ב-16 שחקנים ומגוון אפשרויות משחק

כפי שהובטח מוקדם יותר השבוע, Rockstar חשפה בפנינו היום את כל המידע שאנחנו צריכים לדעת על מצב האונליין של GTA V. ביחד עם טריילר טרי שחושף את מגוון הדרכים לשחק, אתר GTA הרשמי התעדכן עם המידע המלא. מצב האונליין קיבל זהות משלו ועושה רושם ש-Rockstar עושים מאמץ להבליט אותו בתור משחק בפני עצמו. אם אתם שואלים אותנו – המידע שנחשף היום לגמרי מצדיק את הגישה היומרנית.

GTA Online הוא "עולם דינאמי וקבוע (לא מתאפס כשאנחנו עוזבים אותו) ל-16 שחקנים שמתחיל משיתוף מאפייני משחקיות, מכניקות וגאוגרפיה שתיראו בגרסה הרגילה של GTA V, אבל ימשיך וירחיב אותה לאחר ההשקה עם תוכן חדש שיפותח על ידי Rockstar והקהילה עצמה. GTA Online לוקח את הקונספט הבסיסי של GTA עם חירות, סביבה פעילה ומשחקיות מבוססת-משימות, והופך אותו לחוויה המתאימה למספר שחקנים בעולם מפורט וחי להפליא".

למעשה, "יקום האונליין" יהיה שונה מהעולם המאכלס את העלילה הראשית לשחקן יחיד. מבחינת מבנה ומשחקיות, הוא יהיה דומה ואולי אפילו זהה אך העולם הזה יהיה קבוע עבור כל השחקנים שנמצאים בו, ומשתנה במהירות על ידי תכנים רשמיים ומיוצרי-קהילה שנוכל להוסיף לו. תהיה לנו אפשרות לשחק בכל מצבי המשחק הקלאסיים אם כל מה שאנחנו רוצים זה לרסס את החברים בקרב יריות ישן וטוב. בנוסף למצבים הקלאסים שאנחנו מכירים ממשחקים קודמים, תהיה לנו האפשרות לחיות את העולם ביחד ולבצע עוד עשרות (וכנראה מאות) של פעילויות, החל ממשחק טניס או ציד ועד שדידת בנקים. קבוצת השחקנים תוכל ליצור "צוות" שיבצע מהלכים בתיאום וישלוט על העיר ביד רמה, או שהיא יכולה להתחלק לכמה קבוצות קטנות ולהילחם על השליטה. במילים אחרות – העיר תוכל לתת לנו כל סגנון משחק אפשרי, והבחירה היא לחלוטין בידי השחקנים.

GTA Online יושק ב-1 לאוקטובר ויהיה זמין בחינם ביחד עם כל עותק של GTA V. עדיין לא בטוחים מה מצפה לכם שם? צפו בסרטון והכל יהיה ברור.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:51 16.08.2013 | Big Danny K Big Danny K

    גרסת מחשב..? כנראה שנצטרך להמשיך לחכות...

  2. 2

       | פורסם ע"י