הרשמה

The Elder Scrolls Online ידרוש תשלום חודשי

מעל 3 מיליון משתתפים בבטא הסגורה

אם חשבתם שמודל המנוי החודשי נכחד מן העולם – תחשבו שוב. ZeniMax Studios Online  הכריזה השבוע כי משחק התפקידים ההמוני The Elder Scrolls Online ידרוש תשלום חודשי.

כדי לשחק במשחק תצטרכו לשלם אחת לחודש 15$, כך אישרו Bethesda ל-IGN בראיון.

"גבייה חודשית אומרת במילים אחרות ששחקנים יקבלו את המשחק שאנחנו רוצים לייצר, וכזה שהמעריצים יכולים לשחק", כך אמר מאט פרייור(Matt Firor), מנהלה הכללי של ZeniMax Studios Online. "ללכת עם כל מודל שונה אומר שנצטרך לעשות הקרבות מסוימות. אלה דברים שאנחנו לא מעוניינים לעשות."

ZeniMax מציעים לשחקנים חדשים חודש חינם לשחק במשחק, אבל לאחר מכן השחקנים יצטרכו לשלם את אותו תשלום חודשי. פריור אמר כי מנוי התשלום מתאים לשיטת העולם הפתוח שעולמות אחרים בתשלום לא נותנים. לדבריו, שיטת התשלום "תאפשר לשחקנים ללכת לאן שהם רוצים, להיות מי שהם רוצים להיות ולעשות מה שהם רוצים לעשות". או במילים אחרות: "מי שרוצה משחק איכותי – שישלם".

כרגע המשחק נמצא בשלבי פיתוח וההרשמה לשלבי ה-Beta שלו עברה כבר את ה-3 מיליון משתתפים. "יש לנו מעל 3 מיליון נרשמים לשלבי ה-Beta שלנו", אמר פריור בראיון למגזין PCGamesN. המגזין המשיך ועשה השוואה עם נתוני מחירות ראשוניים של כותרי MMORPG אחרים. לדוגמא - Guild Wars 2 הדוגל בתשלום חד-פעמי מכר מעל 2 מיליון עותקים בהשקתו, ואילו World Of Warcraft שמשתמש עד היום במודל התשלום החודשי, מכר מעל 12 מיליון. למרות ששני המשחקים המוזכרים יצאו בתקופות שונות לגמרי, עדיין אפשר לראות שיש התעניינות רבה מאוד ב-Elder Scrolls Online, וש-ZeniMax סומכים מספיק על המשחק בכדי להסתכן עם מודל תשלום שכבר כמעט נחשב לטאבו במשחקי MMO מודרניים.

The Elder Scrolls Online יגיע ל-Playstation 4, Xbox One, PC ו-Mac בשנת 2014.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:58 22.08.2013 | sorce sorce

    "גבייה חודשית אומרת במילים אחרות ששחקנים יקבלו את המשחק שאנחנו רוצים לייצר, וכזה שהמעריצים יכולים לשחק"- טוב, חרטטן חדש נולד. בבליזארד ואפל יהיו גאים בו

  2. 2

    20:04 22.08.2013 | Twinblade34 Twinblade34

    אל תדאגו זה לא ישרוד יותר מחצי שנה, כל משחק בסוף נכנע למודל הF2P

  3. 3

    23:56 22.08.2013 | sagimi sagimi

    אני אשלם מה שצריך! אני fan boy

  4. 4

    03:38 23.08.2013 | TAEDO-X TAEDO-X

    איזה מן דבר זה

  5. 5

    15:19 09.09.2013 | chaingun chaingun

    פשוט מאכזב.... כל כך חיכיתי למשחק הזה וחשבתי שהוא יהיה כל כך שונה מ-MMO'S אחרים....

  6. 6

       | פורסם ע"י