הרשמה

Portal מגיע לדרכים עם משחק חובבני ל-DS

בקרוב תוכלו להגשים את החלום ולשחק Portal באוטובוס

בשורות טובות למעריצי תפוחי אדמה, עוגות מזויפות וסדרת משחקי Portal. חבורה של אוהדי Portal שרופים החליטה להביא את המשחק המצליח לגרסה ניידת והחליטה לפתח באופן עצמאי את Aperture Science, הגרסה שלPortal  לקונסולת ה-DS של נינטנדו. המשחק מגיע בצורת Homebrew (כלומר תוכנה חובבנית שניתן להוריד מהאינטרנט), ואפשר להוריד את הגרסה הנוכחית בחינם כבר עכשיו דרך האתר הרשמי.

בסרטוני YouTube שהעלו, שחקנים תוכלו לראות את אותן קוביות שאתם כל כך רגילים לראות, הרבה קירות לבנים ואת אקדח הפורטל כמובן. הגרפיקה לא נראית טוב במיוחד אבל זה המקסימום שאפשר לצפות מה-DS. כרגע אין מוזיקה למחשק אך קיימים אפקטים קוליים שנשמעים מאוד נאמנים למשחקים המקוריים. המוזיקה כנראה תתווסף לגרסה הסופית של המשחק.

בגרסה הקיימת תוכלו למצוא 14 שלבים ואת האפשרות ליצור שלבים משלכם, תוספת מבורכת שתוסיף עוד זמן להתעסק במשחק. בנוגע לעלילת המשחק, לא ברור כרגע אם Aperture Science ימשיך את קו העלילתי של משחקי Portal הקודמים או יבנה על ציר זמן חדש לגמרי. למרות ש-Valve אינם יוצרי המשחק הרשמיים של הכותר החדש, יוצרי Aperture Science לא מפחדים לבקש מהסטודיו הגדול את חוות הדעת שלו וכמו שאנחנו מכירים את Valve – יש גם סיכוי לא רע ש-Aperture Science יקבל את החותמת הרשמית של Valve ויהפוך לפרוייקט גדול יותר עבור ה-PS Vita, 3DS או אפילו סמארטפונים.

ל-Aperture Science עדיין אין תאריך יציאה רשמי, אבל אנחנו נשים עין על המשך הפיתוח ונקווה ש-Valve יכירו בחשיבות העצומה של פניה לשוק המובייל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י