הרשמה

ההרחבה תיקח את Bioshock: Infinite לכיוון חדש

יותר התגנבות, פחות אקשן בשטחים פתוחים

חוץ מהציונים הגבוהים שלו בביקורת, Bioshock: Infinite הצליח להתבדל מהתחרות בעוד משהו – הזמן שלקח לצוות הפיתוח לייצר ולהשיק את ההרחבות למשחק המצליח. למרות שהתכנים המצופים עדיין לא אצלנו אחרי חודשים בהם המשחק נמצא בשוק, מפתחי Bioshock: Infinite בטוחים כי כאשר ההרפתקה הנוספת Burial at Sea תגיע בתור DLC, לא נרצה לוותר על ההזדמנות לצלול חזרה לאחד המשחקים הטובים של 2013.

קן לוין, ה"פנים" של Bioshock בתקשורת ובמאי המשחק, התראיין השבוע ל-PlayStation blog והבהיר שההרחבה תספק לנו חווית משחק שונה לגמרי ממה שראינו בעלילה הראשית. אם עדיין לא שמעתם את החדשות הטובות, ההרחבה של Bioshock Infinite תיקח אותנו מהעיר המעופפת קולומביה הישר אל מעמקי הים בעיר Rapture. בהרחבה, שתגיע בשני פרקים נפרדים, נשחק גם עם בוקר דוויט (גיבור המשחק) וגם עם אליזבת', שלראשונה תהיה בשליטתנו. לוין אישר כי מערכת הקרב בהרחבה תהיה שונה עם שתי הדמויות, כאשר אליזבת' תצטרך להיפטר מאויבים באופן יותר "פאסיבי" ובוקר יצטרף להערים על האויב עם מלכודות והכנת השטח לקראת הקרב.

שדות הקרב הרחבים שהיו לנו בקולומביה יישארו כזיכרון רחוק ברגע שנצעד אל Rapture – כאן נצטרך לתמרן בין מסדרונות וחללים קטנים יחסית, ולנצל את המיטב מיכולות ההתגנבות שלנו. לוין מסר כי הקרב יהיה "הרבה יותר מסוכן אבל פחות מטורף על המסך". מה זה אומר? פחות אויבים שיתקפו אותנו בו זמנית, אבל אלה יהיו הרבה יותר מסוכנים מהאויבים שהכרנו עד כה.

בסך הכל, Burial at Seas מסתמנת כאחת מחבילות ההרחבה המושקעות ביותר שראינו השנה, בתקופה בה חברות לא מהססות "להשריץ" תוכן בקצב הכי גבוה שאפשר – והכל בשביל להוציא עוד כסף מהשחקנים. אנחנו רק מקווים שהתוצר הסופי אכן יעמוד בציפיות ויצדיק את ההשקה הנוספת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י