הרשמה

וין דיזל: "המשחק השלישי של Riddick בדרך"

האם היוזמה של שחקן האקשן תביא איתה עוד משחק מוצלח בסדרה?

בראיון עם אתר Screencrush, כוכב הקולנוע והדמות הראשית בסרטי "רידיק", וין דיזל, הבהיר כי הוא מתכוון להביא משחק שלישי בסדרה. שני המשחקים הקודמים שנוצרו בעקבות סרטי רידיק קיבלו ביקורות חמות והצליחו הרבה יותר מרוב המשחקים-מבוססי-סרטים. כדי לממש את החזון, דיזל החליט להרכיב מחדש את הצוות שעבד על המשחקים הקודמים, אולפני Tigon וצוות Starbreeze, וליצור את "צוות החלומות" במטרה להצליח גם בפעם השלישית.

למי שלא יודע, "רידיק" הוא פרוייקט אישי למדי של דיזל שהתחיל בסרט המד"ב המצויין "פיטץ' בלאק". מאז ההצלחה של הסרט הראשון, דיזל המשיך לדחוף את הזכיון והוציא את "רידיק: המסע מתחיל" מספר שנים מאוחר יותר, מה שגרר את ההשקה של שני המשחקים: Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay ו-Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena. היום, זמן קצר אחרי יציאת "רידיק", הסרט השלישי בסדרה, דיזל החליט שהגיע הזמן להחזיר את הצוות הישן לעוד משחק, והפעם מדובר דווקא על "משחק בסגנון MMO שיאפשר לשחקנים להיות שכירי-חרב", לפי ראיון קודם עם IGN.

אז מה בדיוק מחכה לנו במשחק השלישי של רידיק? לא ברור, אבל אנחנו כן יודעים שמדובר ביוזמה אישית של דיזל ויוצרי סדרת "רידיק", במטרה להביא אותנו לעולם הקשה המתואר הסרטים ולתת לנו זווית שונה על העלילה והדמויות השונות. בינתיים, הסרט "רידיק" ממשיך לככב בבתי הקולנוע ותופס חזק את המקום הראשון ברשימת שוברי הקופות.

מה דעתכם על משחק שלישי בסדרה? האם אנחנו בכלל רוצים לחזור ליקום של רידיק? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י