הרשמה

Ubisoft הכריזה על שני משחקי Assassin's Creed

אחרי הדליפה בתחילת השבוע, הפרטים הרשמיים מתחילים לזרום

Ubisoft החליטה לשפוך קצת אור על התמונה שהודלפה לרשת ע"י מקור אנונימי ומציגה מספר משחקים שעדיין לא הוכרזו.

בין המשחקים שהופיעו היה Assassin's Creed: Liberation HD, שעושה מעבר מה-PS Vita אל המחשב הביתי, PS3 וה-Xbox 360. לאחר שנכתב עליו בבלוג של האירופאי של Playstation ושוחרר סרטון חדש של המשחק, נוכל לראות את אלוין דה גרנדפרה (Aveline de Grandpré) במסך הגדול ב-HD.

Sony אישרו שגרסת ה-HD של המשחק תכלול משימות נוספות, משחקיות משודרגת, עיצוב מחדש של הדמיות הפנים, פסקול מחודש וכמובן גרפיקת HD שתתרום למעבר חלק מהמסך הקטן למסך הגדול. הטריילר למשחק מחכה לכם בתחתית הכתבה, אבל קודם אולי כדאי שתשמעו על המשחק הבא בסדרת Assassin's Creed המצליחה.

הפעם מדובר ב-Assassin's Creed: Pirates, משחק מובייל לפלטפורמות ה-iOS וה-Android שיהיה זמין כבר בסתיו הקרוב. המשחק לא יהיה משחק Assassin's Creed סטנדרטי: במקום להתגנב ולהרוג את האויבים שלכם אחד אחד, הפעם תהיה לכם שליטה על צי ימי שלם ודמות גיבור חדשה. המשחק יתרחש על אותו ציר זמן של Assassin's Creed: Black Flag, אך לא יהיה קשור לסיפור בשום צורה. ב-Pirates תשלטו על אלונסו בטילה (Alonso Batilla) הנלחם בצלבנים המאיימים לקחת מידיו את אוצרות הלא בוס (La Buse).

בנוסף לשני המשחקים החדשים של Assassin's Creed, Ubisoft הוציאו משחקים נוספים לאור כמו Child of Light המסקרן שיושק לקונסולות בשנה הבאה ו-EndWar, משחק טקטיקה חינמי ויעבוד על כל דפדפן. EndWar יהיה זמין ל-PC וה-MAC להרצה בדפדפנים, מתרחש לאחר מלחמת העולם השלישית, בה תוכלו לבחור צד ולהילחם על המעט שנשאר מכדור הארץ - לבד או ברשת.

השחקנים יוכלו לבחור בין הכוחות האירופאיים לספטצנז הרוסים במטרה לשלוט על העולם והמשאבים שנשארו בו. כרגע פורסמו 10 יחידות קרב שימושיות, אבל Ubisoft מבטיחים שיהיו לנו עד ל-80 יחידות לוחמות שנוכל להשתמש בהן.

טריילר ל- Assassin's Creed: Liberation HD:

טריילר ל- Assassin's Creed: Pirates:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י