הרשמה

סוני תביא את הפלייסטיישן לטאבלט ולמחשב

שירותי ההזרמה של Gaikai יאפשרו לנו לשחק על מגוון פלטפורמות

מנכ"ל סוני העולמית, שוהיי יושידה (Shuhei Yoshida), דיבר על כוונותיה של החברה לגבי שירות ההזרמה היוקרתי Gaikai והאופציות הרבות שהוא טומן בתוכו. בראיון עם Dengeki Online, יושידה הבהיר שכל עוד תשתית שרתי הענן באותו איזור היא חזקה מספיק, סוני תוכל להזרים משחקי פלייסטיישן לכל מסך אפשרי ותאפשר לנו לשחק כותרי PS3 ומטה גם על המחשב או הטאבלט שלנו. למי שלא מכיר, טכנולוגיית המשחק על שרתי ענן עובדת כך: המשחק מוזרם אלינו מהמקור ומגיע אלינו כמו סרטון ביוטיוב, כך שאנו למעשה מתחברים לקונסולה מרחוק. אנו לא צריכים יותר את החומרה של המחשב כדי להריץ את המשחק יותר מהר או יותר יפה - כל מה שאנחנו צריכים זה חיבור אינטרנט מהיר.

"אם מדברים על המטרה הסופית, מה שאנחנו רוצים זה להביא את משחקי הפלייסטיישן לכל המכשירים האפשריים", אמר יושידה בראיון. "אנחנו שוקלים פלטפורמות כמו מחשב אישי, טלויזיות, נגני Blu-Ray, סמארטפונים וטאבלטים. אנחנו מקווים להמשיך מעבר למוצרים של סוני בלבד, ולהגיע לטווח רחב של מכשירים תומכים. אנו עדיין לומדים לגבי האופציה הזאת."

בשלב הראשוני, המטרה העיקרית של שירות Gaikai תהיה לתת תאימות-לאחור ל-PS4 ולאפשר לקונסולה לשחק משחקי PS3 וכותרי פלייסטיישן קלאסיים. כרגע, האתגר הכי גדול של המערכת הוא מחסור בשרתים שיאפשרו תעבורה מהירה ומאסיבית כל כך של מידע. ייתכן ושירות Gaikai יגיע לשיאו רק בעוד מספר שנים או אפילו עשור – תלוי בהתפתחות תשתיות האינטרנט בשנים הקרובות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י