הרשמה

שיתוף וידאו ב-Xbox One: רק ב-XBL בעת ההשקה

שיתוף ל-YouTube ול-Facebook צפויים להגיע עד סוף השנה

הדור הבא של הקונסולות עוסק בשיתוף ופעילות ברשתות החברתיות – בגלל זה אנחנו יכולים למצוא יכולות הקלטה, עריכה ושיתוף וידאו בשתי הקונסולות המתחרות. עד כה, ה-PS4 התבררה בתור הפלטפורמה הידידותית יותר עם כפתור שיתוף מיוחד, זמן הקלטה ארוך יותר (15 דקות מול 5 דקות על ה-Xbox One), שירות חינמי (ב-Xbox One נוכל להקליט רק אם אנו מנויי Xbox Live Gold) והאפשרות להקליט הישר דרך כבל HDMI – מה שיעזור רבות לסטרימרים ופעילים ביוטיוב.

היום אנחנו מגלים כי בנוסף לכל אלה, ה-Xbox One תושק עם יכולות שיתוף מוגבלות ותתמוך בשלב הראשוני בשיתוף רק דרך רשת ה-Xbox Live. זה אומר שכאשר נקבל את ה-Xbox one, לא נוכל לפרסם סרטונים בפייסבוק או ביוטיוב ולהשוויץ לכולם בקונסולה החדשה. האופציה לשתף לפייסבוק ויוטיוב יתווספו מאוחר יותר השנה והובטחו להפוך לחלק מהמערכת עד 2014, אבל הנזק העיקרי של העיכוב הזה נופל דווקא על מיקרוסופט. הסיבה היא שבלי היכולת להוציא סרטונים מחוץ לרשת הפנימית של Xbox, פחות אנשים יחשפו לסרטוני המשחק ופחות יוצרים יוכלו להשתמש בקונסולה כדי להכין סרטוני משחקיות.

במלחמה שמתבססת ברובה על תפיסת הצרכן ויחסי ציבור, נראה כי ה-Xbox One נתקלה בעוד מהמורה בזמן שה-PS4 נהנית מהיתרון ההתחלתי. מה אתם חושבים על ההכרחיות של הקלטה ושיתוף בקונסולות החדשות? האם המידע הזה ישפיע על הבחירה שלכם?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י