הרשמה

האם Half Life 3 נמצא בפיתוח?

לפי תוכנת עובדים של Valve וסימן מסחרי שיצא לאור, ההכרזה כבר בדרך

Valve הכריזה בשבוע שעבר על שלוש תוספות משמעותיות ל-Steam שיעזרו להביא את הפלטפורמה האהובה למסך הטלויזיה שלנו, אבל המעריצים נשארו צמאים לעוד הכרזה חשובה שהם מחכים לה כבר קרוב לעשור – ההכרזה על Half Life 3, הכותר הבא בסדרת משחקי היריות שעשתה היסטוריה ועיצבה את משחקי היריות למה שאנחנו מכירים היום. השבוע אנחנו מגלים עוד פירור מידע שנותן לנו תקווה לגבי המשחק המצופה. פריצה קטנה במערכת האבטחה של Valve מלמדת שישנה אפשרות ששתי קבוצות מפתחים שונות עובדות בימים אלה על Half-Life 3.

על פי משתמשי Reddit והאתר Gematsu, תוכנת ה-Valve User Picker הייתה זמינה מוקדם יותר היום. התוכנה מאפשרת כניסה אל תוך מאגרי המידע של צוותי הפיתוח ב-Valve, ולמרות שהיא נועדה לשימוש פנימי של החברה, למעשה היא הייתה נגישה לקהל הרחב עד שהורדה מהרשת. אך כמובן, לא לפני שמשתמשים הספיקו למצוא תמונות מסך המרמזות על פיתוח של Half-Life 3 בידי שני צוותים.

בנוסף לכך, המותג Half-Life 3 קיבל אישור להיסחר מסחרית באירופה. בדרך כלל, קביעת סימן מסחרי מגיעה מספר חודשים לפני ההשקה עצמה. מבחינה היסטורית, כבר מ-2007 Valve מטפטפת מידע בנוגע למשחק Half-Life נוסף. ועדיין, היום יותר מתמיד – אנחנו יכולים להגיד שההכרזה כבר לא רחוקה מאיתנו כמו שאנחנו חושבים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י