הרשמה

צפו בעונה השניה המלאה של Mortal Kombat Legacy

בעתיד צפוי גם DVD לשתי העונות ומשחק חדש שיגיע איתו

ערוץ היוטיוב הפופולרי Machinima חשף השבוע לצפיה את העונה השניה של סדרת האקשן Mortal Kombat Legacy. בניגוד לעונה הראשונה שקיבלה פרק אחד בשבוע, Machinima בחרו לתת לנו את כל העונה השניה בבת אחת וניתן לצפות בה במלואה בלינק הזה.

הסדרה, שנותנת לנו סיפור אלטרנטיבי ומציאותי יותר לדמויות המקוריות מהמשחק, התחילה בכלל בתור קונספט לסרט בשם Mortal Kombat: Rebirth שהוגש לאולפני WB ו"הורדה בדרגה" לסדרת אינטרנט. האולפנים כנראה לא צפו שהעונה הראשונה תהיה אחת הסדרות הנצפות ביותר ב-YouTube ל-2011, והיום כבר יש תוכנית להוציא לפועל את הסרט המיוחל שאנחנו מחכים לו משנת 1999 ואולי אפילו לקבל משחק Mortal Kombat חדש על הדרך.

האפשרות של משחק חדש ביחד שיושק עם הסרט נשמעת לנו מפתה במיוחד, ולאור העובדה שכל זה אמור לקרות ב-2015, זה גם נשמע הגיוני מבחינת לוחות זמנים. לאנס סלון, מפיק הסדרה, אמר בראיון קודם כי "יש לנו תסריט טוב ויש לנו במאי טוב בשם קווין טאנצ'הורן. אנחנו רק עכשיו נכנסים לצד העסקי של העניין, איך נעשה זאת, מתי נעשה זאת וכיצד נוכל לסנכן את יציאת הסרט המלא עם יציאת המשחק שסטודיו NetherRealm (המפתחת של סדרת Mortal Kombat) עובדים כליו כרגע. זה עדיין לא סגור ב-100% אבל אנחנו מתקרבים לשם."

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י