הרשמה

הסופר טום קלנסי הלך לעולמו בגיל 66

השאיר אחריו מורשת ארוכת שנים של ספרים, סרטים ומשחקי מחשב

אחת הדמויות הבולטות ביותר בתחום כתיבת הריגול והמתח הלכה לעולמה אתמול, ומעריצים בכל העולם מתאבלים על איבוד האדם הכשרוני הזה בגיל הצעיר של 66. טום קלנסי (Tom Clancy) היה אחד הסופרים המוערכים ביותר בתעשיה, והמורשת שלו לא כוללת רק ספרי מתח מצוינים אלא סדרות טלויזיה, סרטים וכמובן שורה ארוכה של משחקי מחשב כמו סדרות Splinter Cell ו-Rainbow Six, ואפילו אחד ממשחקי הדור-הבא המצופים ביותר – The Division. יכולת הסיפור שלו התבטאה בין היתר במצבים קיצוניים כמו נפילת ארה"ב, שנכתבו כל כך טוב ובצורה מספיק רציונלית כדי להעביר בנו צמרמורות של חשש לעתידנו בעולם.

חברת Ubisoft, שעבדה עם קלנסי שנים רבות והפיצה עשרות משחקים עם שמו עליהם, הוציאה היום תגובה רשמית בעמוד הפייסבוק שלה: "התעצבנו לשמוע על פטירתו של טום קלנסי ואנו מוסרים את תנחומינו למשפחתו. טום קלנסי היה סופר יוצא מן הכלל עם כשרון ליצירת סיפורים מפורטים ומציאותיים ששבה מעריצים בכל העולם. כל הצוות ב-Ubisoft ובמיוחד באולפן Red Storm [הערת העורך: האולפן שעבד על משחקי Ghost Recon], מרגיש אסיר תודה על ההזדמנות לעבוד איתו וללמוד ממנו, ואנו ניקח את ההזדמנות להמשיך להוות חלק במורשת שלו דרך המוצרים שלנו שנושאים את שמו".

הרומן הראשון של קלנסי, "המרדף לאוקטובר האדום", יצא לאור בשנת 84 והפך לסרט ומשחק מחשב כבר ב-1990. מאז, קלנסי התאהב בתעשיית המשחקים והביא לנו כמה ממשחקי המתח, הריגול והטקטיקה הטובים ביותר שיש לתעשיה להציע. כיום ישנם כמה משחקים בפיתוח הנושאים את שמו, כולל EndWar Online שיושק בתור משחק דפדפן ו-The Division, משחק המוני שיגיע לקונסולות הדור הבא והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י