הרשמה

הסכין של Assassin's Creed – הגרסה האמיתית

אנחנו רוצים כזה!

למרות שאפשר לקנות ולהשיג לא מעט נשקים אקזוטיים בעולם האמיתי, הנשקים שאנחנו היינו רוצים לשים עליהם את הידיים בדרך כלל לא יוצאים מעולם המשחק. הפעם אנחנו רואים נשק שלא רק נראה טוב אלא משהו שאפשר לקנות ולהרכיב בעצמנו. אז על איזה נשק מדובר? אחד הנשקים הקטלניים, השקטים והמסוכנים ביותר בעולם הגיימינג - הסכין הנחבאת האיקונית ממשחקי Assassin's Creed! מטרת הסכין היא להישאר חבויה מתחת לשרוול עד הרגע בו המתנקש שולף אותה לצרכי "משא ומתן" עם הקורבן התמים. כמובן, גרסאת העולם האמיתי מגיעה עם להב כהה כדי שלא נפגע באנשים אחרים או בעצמנו.

האדם שהצליח לבנות סכין כזו בעצמו הוא משתמש היוטיוב Ammnra, אדם כשרוני במיוחד עם מספיק זמן פנוי בשביל לבנות ולאלתר מגוון נשקים ואביזרים מהמשחקים האהובים עלינו. בין היתר, Ammnra בנה את החרב המתקפלת של Corvo מ-Dishonored וגרסה מניאטורית של רכב החלל מ-Mass Effect. היצירה האחרונה שלו זו סכין מתקפלת המופעלת בקלות על ידי טבעת הקשורה למתקן. כך, הסכין הנחבאת לא רק נראית טוב אלא גם נשלפת בצורה אינטואיטיבית בדיוק כמו במשחק. בדרך כלל, היצירות שלו לא ניתנות לשחזור אך הפעם גם אתם יכולים להזמין את החלקים ולהרכיב את

בסרטון למטה אתם יכולים לראות את הגרסה החדשה של הסכין עם הוראות והסברים, ותוכלו למצוא גרסאות קודמות בעמוד של Ammnra, אם כי אלה לא זמינות למכירה. אם אתם מעוניינים לרכוש את הערכה, תוכלו לעשות זאת דרך הלינק הזה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:06 06.10.2013 | bolter21 bolter21

    ראיתי מוצלחים יותר

  2. 2

    19:31 06.10.2013 | Hollow Hollow

    ליגיימס נגמרו הערינות לכתבות

  3. 3

       | פורסם ע"י