הרשמה

האם Far Cry 4 כבר נמצא בפיתוח?

לפי מלחין המשחק, נראה שכן

GTA V הוא אמנם המשחק הכי חם היום, אבל אם היינו הולכים שנה אחורה – כנראה היינו מדברים עכשיו על Far Cry 3 שצבר הצלחה מטאורית והוגדר בתור אחד המשחקים המרהיבים והמהנים ביותר של 2012. לכן, זה כנראה לא מפתיע ש-Ubisoft כבר עובדת במרץ על כותר חדש בסדרה ואנחנו לא נהיה מופתעים אם מדובר במשחק עוד יותר גדול ומרהיב המיועד לדור הבא.

במהלך ראיון עם קליף מרטינז (cliff Martinez), מלחין מפורסם שעבד עם Red Hot Chili Peppers וכתב בין היתר את המוזיקה של הסרט Drive, הוא נשאל על אילו פרוייקטים הוא עובד כעת: התשובה שלו היתה "משחק שנקרא Far Cry 4 וסדרת טלויזיה חדשה של סטיבן סודרברג". הראיון, שפורסם באתר הקולנוע Lost in the Multiplex, לא נגע בפרטים אחרים הנוגעים למשחק ודיבר בעיקר על הקריירה הענפה של מרטינז. ואם כבר מדברים על הקריירה של מרטינז, בהחלט מדובר במלחין שהיינו רוצים לשמוע במשחק שלנו: הוא כתב את הפס-קול ל-"רק אלוהים סולח", "סולריס", "התפשטות" ועוד.

Far Cry 3, אגב, לא נגמר עם המשחק שיצא ב-2012 והניב את משחק הארקייד Blood Dragon, שלקח את העולם של Far Cry 3 והפך אותו לעתידני יותר, בוהק יותר ומצחיק הרבה יותר. למרות ההצלחה היחסית של Blood Dragon, זה לא היה משחק לכל אחד והקהל העיקרי שלו היה הגיימרים הבוגרים יותר שגדלו על סרטי שנות ה-80 וידעו להעריך את העובדה שמייקל ביין (Michael Biehn) מדובב את הדמות הראשית.

אז עדיין לא קיבלנו הכרזה רשמית או משהו קצת יותר קונקרטי אבל כן גילינו ש-Far Cry 4 אכן נמצא בפיתוח, ושמלחין המשחק הוא אחד המלחינים הטובים ביותר שאפשר לבקש. קדימה, Ubisoft, הגיע זמן ההכרזה!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:21 09.10.2013 | WarFox89 WarFox89

    FC3 הוא פשוט יצירת מופת, אחד מהמשחקים האלה שהם קצה הקרחון בכל מה שקשור למשחקים וגיימינג בכללי. ככה זה אמור להיות.
    יחד איתו משחקים כמו AC, GTA, TLOU, RDR ועוד כמה. זה הגיימינג האמיתי . זה המשחקים שיודעים לגעת לך בלב. זה המשחקים שאתה זוכר לתמיד ותמיד כיף לשחק בהם שוב ושוב . זה הפנים האמיתיים של משחקי AAA.

  2. 2

       | פורסם ע"י