הרשמה

למה Toys'R'Us הורידו מהאוויר פרסומת ל-Xbox One?

במילה אחת – טרולים.

בזמן שמיקרוסופט וסוני נמצאים בעיצומה של מלחמת הקונסולות, מאחורי הקלעים מתנהלת מלחמה אכזרית יותר, מלוכלכת יותר ועקובה מדם הרבה יותר – מלחמת הפאנבויז. אותם "מעריצים" שמתנהגים כמו חברי כת של הקונסולה האהובה עליהם, מפסיקים לחשוב בהגיון ועושים הכל בשביל לפגוע בחברי הצד השני.

הפעם, המלחמה המכוערת (והלעתים מבדרת) הזאת הגיעה עד למפתן ביתה של ענקית הצעצועים Toys R Us: החברה העלתה בתחילת השבוע פרסומת תמימה ל-YouTube המציגה את ה-Xbox One כחלק מ-"15 הנפלאים", המוצרים המצופים והחמים ביותר של הרשת לתקופה הקרובה. הסרטון לא פגע בשום חוק של יוטיוב ולא הפר שום זכות יוצרים, אבל הוא עשה טעות קריטית אחרת – עצבן את הפאנבויז של ה-PS4. תוך שעות ספורות, עמוד הסרטון התמלא ב-Thumbs Down, ה"דיסלייק" של יוטיוב, שעברו בהרבה את כמות הלייקים וסימנו את הסרטון כשלילי\פוגע. ולא רק זה – העמוד החל להתמלא בתגובות פוגעניות ומלאות קללות וכמו "עכשיו הילד שלכם יכול לצרוח ולקרוא לאנשים 'כושים' באיכות גבוהה יותר!".

לאחר יומיים קשים במיוחד למנהל המדיה של Toys R Us, הוחלט להוריד את הסרטון מהאוויר – מה שבישר למעשה על נצחון מוחץ עבור הטרולים והפאנבויז של ה-PS4. כמו גרסאת האינטרנט של משפחת הפשע המקומית, מסתבר שיש אנשים שפשוט לא מתעסקים איתם. אם אתם פאנבויז של Xbox One, עוד עשר דקות נפגשים בחניה וחושבים איך להחזיר להם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:13 11.10.2013 | ek355 ek355

    ולכן אני נשאר במחשב ומתרחק מקהילת ילדי הכאפות האלה חחחחחחח

  2. 2

    15:24 11.10.2013 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    ואו אנשים ממש חולי נפש... ;/

  3. 3

       | פורסם ע"י